احمد علیرضابیگی جمعه شب در یادواره شهدای مسجد امام حسین (ع) محله یکه دکان تبریز، افزود: امروز شاهدیم که عربستان سعودی با ثروت افسانه ای خود مردم مظلوم یمن را با سلاح های آمریکایی و کشتار جمعی هدف قرار می دهد که به طور قطع سرنوشتی خفت بار در انتظار آنهاست.
وی با اشاره به اینکه تاریخ برای بشر درس های بزرگ می دهد، اظهار کرد: فراموش نکرده ایم دشمنان اسلام و انقلاب صدام ملعون با آن وضعیت را از دخمه بیرون آوردند و با خفت تمام محاکمه و اعدام کردند و یا محمدرضا پهلوی در کشور بیگانه حیاتش تمام شد که اینها همان وعده خداوند در مورد پایان طاغوت است.
علیرضابیگی ادامه داد: همان طور که در قرآن آمده است که جالوت به دست حضرت داوود پیامبر کشته شد، قطعا آمریکای جهان خوار هم به دستان توانمند انقلاب اسلامی از بین خواهد رفت و جز این نیز نباید باشد و این وعده خداوند می باشد که طاغوت به دست مومنین نابود خواهد شد.
وی گفت: وعده خداوند این است که ظالمان زمان به دست صالح ترین انسان ها از بین خواهند رفت، همان طوری که امام خمینی(ره) بدون قدرت سخت نظامی و صرفا' با توکل به خداوند متعال و پشتوانه مومنین توانست حکومت طاغوت پهلوی که از طرف ابرقدرت ها مورد پشتیبانی قرار می گرفت را از بین ببرد و این تحقق وعده الهی بود.
علیرضابیگی با اشاره به رشادت ها و از جان گذشتگی های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، گفت: در این دوران تفکری بود که می گفت باید خرمشهر را با مذاکره آزاد کنیم که اگر این گونه بود تا امروز نه تنها خرمشهر آزاد نمی شد بلکه دشمن فراتر نیز می آمد، همچنان که امروز چندین سال هست همسایه شمالی ما آذربایجان امید دارد تا قره باغ را با مذاکره پس بگیرد.
وی ادامه داد: در جبهه های حق علیه باطل رزمندگان بعد از شنیدن خبر پذیرش قطعنامه ٥٩٨ ناراحت بودند و اعلام می کردند، قرار بود عتبات را فتح کنیم ولی در آینده ای مشخص دیدیم که جمهوری اسلامی با اثر گذاری در قلوب مسلمین، کربلا و نجف را فتح کرده است.
خبرنگار: سیدیحیی مرتضائی ** انتشار: رستگار
3038/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.