دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌شرقی گفت: اعتیاد، مسائل اجتماعی و به ویژه اخلاق اجتماعی را به صورت جدی تحت تاثیر قرار می‌دهد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، محمد علی نصرتی در نشستی مشترک با صدا و سیمای مرکز استان، اظهار کرد: اقدامات صدا و سیما در زمینه برنامه‌سازی و اطلاع‌رسانی در حوزه مواد مخدر، ستودنی است.
نصرتی با بیان اینکه حمایت‌های صدا و سیما و تلاش آن‌ها در عرصه برنامه‌سازی و اطلاع‌رسانی همواره یاریگر ما در پیشگیری و مبارزه بوده است، بیان کرد: از تمامی همکاران رسانه ملی خصوصا صدا و سیمای مرکز استان که در زمینه برنامه‌سازی و تلاش برای فرهنگ سازی پیشگیری از اعتیاد تلاش می‌کنند، قدردان هستیم.
وی پیشگیری اولیه از اعتیاد را جزء راهبردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت دانست و افزود: 12 درصد مردم کشورمان نسبت به پیامدهای مواد مخدر نگران هستند چرا که اعتیاد، مسائل اجتماعی خصوصا اخلاق اجتماعی را به صورت جدی تحت تاثیر قرار می‌دهد.
وی خاطرنشان کرد: تمامی سازمان‌های مسئول، خیران و نخبگان باید در ارائه راهکارهای مبارزه با این معضل اجتماعی تلاش بیشتری کنند.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با تاکید بر اینکه، مواد مخدر سرمایه‌های اجتماعی، خانواده‌ها و جوانان را تهدید می‌کند، گفت: جمهوری اسلامی ایران، کشوری است که با تقدیم چهار هزار شهید و ۱۲ هزار جانباز هزینه‌های سنگینی در مبارزه با این معضل پرداخت کرده است.
گفتنی است، در پایان این نشست مشترک از آقای ناصر ژرفی تهیه کننده برنامه دومانلی رویا که توانسته بود در جشنواره اعتیاد و رسانه برنامه برتر کشور شناخته شود با لوح تقدیر از طرف وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور از وی تقدیر شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.