مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه شهدای قیام ۱۵ خرداد، پیشگام مردم بودند، گفت: هرکس که بخواهد انقلاب اسلامی را حفظ کند، باید یاد و خاطره‌ی شهدای انقلاب را زنده نگه دارد.
قاسم صمدیان، در حاشیه مراسم گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه‌ی آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: ریشه‌ی انقلاب اسلامی در سال ۴۲ و در قیام ۱۵ خرداد بود و با توجه به اینکه شهدا، الگوی مردم هستند، از این رو باید یاد و خاطره‌ی این شهیدان را گرامی‌ بداریم.
وی با بیان اینکه، اسلام با شهادت و مقاومت زنده مانده است، تشریح کرد: پیام ۱۵ خرداد این است که انقلاب ما سست نشده و ما تا نفس داریم از این انقلاب مقدس دفاع کرده و در راه اعتلای آن جان‌نثاری خواهیم کرد.
وی افزود: وظیفه داریم این شعائر و ارزش‌ها را حفظ کرده و یاد روزها و وقایعی که باعث تلالو انقلاب شده را گرامی بداریم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، افزود: ما وظیفه داریم که در مقابل هجمه‌های دشمن ایستادگی کنیم تا انقلاب مسیر تعالی خویش را با قدرت بپیماید و مردم نیز باید در راستای تحقق آرمان‌های ناب امام(ره) تلاش کنند.
وی متذکر شد: مردم ایران، عزت و روی پای خود ایستادن را یاد گرفته و بر این اصول پایبند بوده‌اند، مردم ایران هرگز در مقابل دشمنان سر تعظیم فرود نیاورده و با مردانگی و تلاش و زحمت خودشان، انقلاب را استوار نگه‌ داشته‌اند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.