امام جمعه تبریز تاکید کرد: آرای امروز مردم همانند تیرهایی است که به قلب آمریکا نشانه می روند.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه‌های نماز جمعه امروز تبریز ضمن تقدیر از حضور چشمگیر مردم در انتخابات، گفت: از جمله پیامدهای شرکت در انتخابات می‌توان به ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، پشتیبانی از رهبر معظم انقلاب، حفظ دموکراسی، توجه به ارزش‌های دینی و نیز حفظ تمامیت ارضی کشور اشاره کرد.
وی این حضور پرشور را نشان دهنده حمایت مردم از تولید داخلی، اقتصاد مقاومتی و عدم وابستگی به کشورهای خارجی دانست و افزود: ملت ایران با انتخاب اصلح خود، مشت محکمی به دشمنان و آمریکای جنایتکار می‌زنند که در روزهای اخیر تحریم‌های جدیدی را علیه ایران مطرح می‌کند.
وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، بیان کرد: با برگزاری انتخابات، کشور طراوت تازه‌ای پیدا می‌کند و 29 اردیبهشت سال جاری، روز جشن و سرور  است که می‌توان گفت برنده واقعی، نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت آن است.
امام جمعه تبریز در بخشی از سخنان خود دیانت، کارآمدی، مدیریت انقلابی و ولایت مداری را از جمله ملاک‌های مهم برای انتخاب فرد اصلح عنوان کرد.
وی ادامه داد: حفاظت از آرای مردم و نیز حفظ نظم و انضباط بر همگان لازم است و مسئولان انتخابات باید مراقب باشند تا کوچک‌ترین تخلفی نیز اتفاق نیفتد.
وی با تاکید بر اهمیت پایبندی به نتیجه انتخابات، یاد آور شد: در ایران قانون حاکم است و بعد از اعلام نتایج و تایید از سوی مراجع قانونی، باید همه به نتیجه احترام بگذارند و در صورت وجود اعتراض، از راه قانونی مطرح و بررسی شود.
آیت الله مجتهد شبستری بیان کرد: ضروری است بعد از اعلام نتایج، رقابت های بین نامزدها به رفاقت تبدیل شود و همه با کمال صمیمیت و احترام، در مقابل قانون تسلیم باشند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.