امین امینیان روز جمعه در حاشیه بازدید از شعبات اخذ رای در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا، افزود: در خداآفرین تعداد 27هزار و 14نفر واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد 600نفر رای اولی می باشند.
وی با بیان اینکه از ساعات اولیه شروع رای گیری مردم به صورت گسترده و پرشور در پای صندوق های رای حضور دارند، افزود: جهت اخذ آرای مردم 81 صندوق اخذ رای در شعبات مستقر است که از این تعداد 54صندوق سیار در مسیرهای تعیین شده و 27صندوق ثابت با حدود یکهزار نفر عوامل اجرایی در حال دریافت آرای مردم هستند.
امینیان با بیان اینکه اخذ آرا در این شهرستان به صورت نیمه مکانیزه انجام می شود، گفت: از کل شعبات اخذ رای 2شعبه شهری و79شعبه نیز روستایی است.
وی با بیان اینکه در انتخابات دوره قبل ریاست جمهوری، مردم خداآفرین 80 درصد مشارکت داشتند، گفت: در این دوره در کل شهرستان 115شورای اسلامی شهر وروستا تشکیل خواهد شد که 675نفر داوطلب برای عضویت در آنها رقابت می کنند.
فرماندار خداآفرین گفت: از کل داوطلبان شوراها 18نفر در بخش مرکزی 27نفر در بخش گرمادوز 18نفر در بخش منجوان و5نفر نیز در شهر خمارلو انصراف دادند ویک نفر در گرمادوز و یک نفر نیز در بخش منجوان رد صلاحیت شدند.
امینیان افزود: در شهر خمارلو و روستای جانانلو 5نفر و در سایر روستاها نیز 3نفر عضو اصلی شورا خواهند شد.
شهرستان خداآفرین با 34هزار نفر جمعیت دارای 3بخش 7دهستان یک شهر و 204روستا است.
خبرنگار: الهام جوادزاده ** انتشار دهنده: محمد رستگار
7468/3038/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.