فرماندار شهرستان ورزقان گفت: مردم باید  با حضور گسترده‌ی خود در انتخابات، امنیت کشور را بیمه کنند، در این صورت دشمنان جرأت  پیدا نمی‌کنند تا با چشم طمع به کشورمان نگاه کنند.

حسن یحیوی در گفت‌و‌گو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، با تاکید بر فرمایشات رهبری، شرکت مردم در انتخابات را امری ضروری دانست و گفت: شرکت در انتخابات امری مهم و ارزشمند است که مردم باید در این امر سیاسی و اجتماعی شرکت کنند.
 
فرماندار ورزقان خاطرنشان کرد: طبق قانون اساسی، شرکت در انتخابات حق مسلم مردم است، مردم حق دارند آگاهانه، آزادانه، بدون اجبار، تهدید و تطمیع فرد مورد تایید خود را انتخاب کنند.

وی با اشاره به شور و شوق انتخاباتی در شهرستان ورزقان، اعلام کرد: کاندیداها در شهرستان ورزقان در جو سالم رقابتی برای مردم سخنرانی کرده و برنامه های خود را ارئه دادند، مردم این شهرستان با آگاهی، عشق و شور در انتخابات روز جمعه شرکت خواهند کرد.

یحیوی با بیان اینکه 34هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند، اظهار کرد: یک هزار و 230 نفر به عنوان رأی اولی در انتخابات شرکت می‌کنند.

وی افزود: 145شعبه اخذ رآی به صورت سیار و ثابت در این شهرستان مستقر است.

فرماندار ورزقان با اشاراه به اینکه از بدو پیروزی انقلاب اسلامی کشورهای خارجی انتخابات ایران را رصد می‌کنند، اعلام کرد: آرای مردم پشتوانه و حامی رئیس جمهور در عرصه‌های بین المللی است؛ چرا که رئیس جمهور منتخب نماینده اکثریت مردم است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.