رحیم شهرتی فر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار اظهار کرد: نیروی انسانی و عوامل انسانی به اندازه نیاز هر شعبه تامین شده و آموزش های لازم ارائه و ابلاغ ها برای حضور به موقع سر صندوق صادر شده است.
وی انتخابات شوراهای شهر را زیر نظر هیات اجرایی شهرستان و انتخابات شوراهای روستایی را هم زیر نظر هیات اجرایی بخش اعلام کرد و افزود: 730 شعبه اخذ رای در شهرستان تبریز پیش بینی شده است.
فرماندار تبریز تعداد شعب ثابت شهرستان را 638 شعبه اعلام کرد و گفت: از این تعداد 616 شعبه اخذ رای مربوط به شهر تبریز است که 607 شعبه ثابت و 8 شعبه سیار است.
شهرتی فر همچنین شعب ثابت روستایی شهرستان را 73 شعبه ذکر کرد و افزود: هشت شعبه روستایی سیار می باشد.
وی تعداد نامزدهای شورای شهر تبریز را 568 نفر اعلام کرد که از این تعداد 103 داوطلب زن و 465 داوطلب مرد هستند.
فرماندار تبریز با اشاره به میزان تحصیلات داوطلبان شوراها گفت: 51 نفر دکتری، 193 نفر فوق لیسانس، 312 نفر لیسانس، 5 نفر فوق دیپلم جانباز (معادل لیسانس ) و 7 نفر دارای تحصیلات حوزوی هستند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای مجلس دهم فردا جمعه 29 اردیبهشت همزمان با سراسر کشور در آذربایجان شرقی نیز برگزار می شود.
انتخابات در 62 شهر و یک هزار و 960 روستای آذربایجان شرقی برگزار می شود و 2 میلیون و 955 هزار و 332 نفر از مردم استان واجد شرایط رای دادن هستند.
خبرنگار: نعمت مرادپور**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
6132/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.