مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز گفت: لوکا بوناچیچ دوشنبه تا پنجشنبه به تبریز می‌آید تا در خصوص نیمکت فصل آینده تیم تصمیم‌گیری کند.
 
"هوشنگ نصیرزاده" در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، در خصوص آخرین وضعیت کادر فنی جدید تیم گسترش فولاد اظهار کرد: لوکا بوناچیچ به عنوان مربی جدید تیم، دوشنبه تا پنجشنبه در تبریز است تا شکل کادرفنی برای فصل آینده را مشخص کند.
 
وی افزود: در این مدت، فهرست بازیکنان را مورد مطالعه قرار می‌‌دهیم تا کمبودهای خود را شناسایی کرده و بر اساس آن، اقدام به جذب بازیکن کنیم.
 
مدیرعامل جدید گسترش فولاد خاطرنشان کرد: اولویت باشگاه برای فصل آینده، بهره‌گیری از بازیکنان جوان و بومی است و اگر این موضوع عملی نشود، مجبوریم از مهره‌های دیگری استفاده کنیم.
 
نصیرزاده گفت: بوناچیچ هنوز لیست بازیکنان مورد نظر را نداده است، البته در حال حاضر، با 15 بازیکن قرارداد داریم و اگر کادر فنی صلاح بداند، قراردادشان را تمدید می‌کنیم و در غیر این‌صورت، نفرات جدیدی را خدمت می‌گیریم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.