آیت الله محسن مجتهدشبستری روز چهارشنبه در دیداری با فعالان و مسئولان گروه های جهادی استان، با بیان اینکه دشمنان اسلام و قرآن با مدیریت جهادی سپاه مخالف هستند، افزود: مدیریت جهادی سپاه و بسیج مهم ترین معیار برای آبادانی کشور است و به همین دلیل نظام سلطه با آن سر ناسازگاری دارد.
وی اظهارکرد: اخلاص در عمل موجب می شود خدا کمک کند و گروه های جهادی دارای چنین ویژگی هستند که با هزینه های پایین تر کارهای بس بزرگی برای عمران و آبادانی کشور انجام می دهند.
آیت الله مجتهدشبستری، خدمات بسیجیان در گروه های جهادی برای محرومیت زدایی را بسیار ارزشمند خواند و گفت: بسیجیان همیشه و در همه عرصه ها پیشتاز بودند و این از ویژگی همان شجره طیبه است که امام راحل (ره) بیان فرمودند.
وی با تاکید بر اینکه کشور در زمان حاضر نیازمند مدیریت جهادی است، یادآوری کرد: مدیریت جهادی انسان های خالص ، مجاهد و ساده زیست می خواهد و با اشرافی گری و زیاده خواهی نمی توان کشور را مدیریت کرد.
آیت الله مجتهدشبستری با اشاره به انتخابات مهم پیش رو و اهمیت مشارکت حداکثری، گفت: برای انتخاب فرد اصلح، حجت شرعی لازم است تا بتوان درست تشخیص داد و تصمیم گرفت.
وی ، مشورت با افراد ولایت مدار، متدین، عادل و معتمد را در این خصوص مهم دانست و افزود: امیدواریم مردم با انتخاب اصلح خود نتیجه مطلوبی را در 29اردیبهشت رقم زده و حافظ ارزش های اسلامی باشند.
به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه عاشورا نیز در این دیدار، روحیه جهادی، عمل انقلابی و فرهنگ بسیجی را از ویژگی های مهم جهادگران برشمرد و گفت: جهادگران بسیجی با این ویژگی ها و با حداقل امکانات توانستند اقدامات مهم و بزرگی طی سال های اخیر انجام دهند.
سردار غلام عسکر کریمیان گفت: استفاده از ظرفیت بی پایان و عظیم بسیجیان در الگوسازی و الگودهی به جامعه اسلامی بسیار مهم است و بسیجیان در محرومیت زدایی چنان فعالیت های چشمگیری داشتند که دستگاه های متولی در خصوص محرومیت زدایی به آنها غبطه می خورند و تمایل دارند از چنین ظرفیتی استفاده کنند.
وی، بسیجیان را عامل بازدارنده در برابر دشمنان و ایجاد قدرت برای کشورعنوان و اظهارکرد: بسیجیان در همه عرصه ها حضور فعال و اثربخشی داشته اند و اکنون نیز در عرصه نبرد ترکیبی نقش آفرینی می کنند.
خبرنگار: سیدیحیی مرتضائی ** انتشار: پرویز انصاری
3038/3071/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.