به گزارش ایرنا، علیار راستگو روز سه ‌شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان مرند اظهارکرد: پس از بررسی صلاحیت ها طبق اعلام هیئت نظارت استان 106 نفر از شهر مرند، 26 نفر از شهر کشکسرای، 19 نفر از شهر زنوز، 12 نفر از شهر بناب جدید و 16 نفر از شهر یامچی صلاحیت لازم در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهرها را اخذ کردند.
وی انتخابات را امری حیاتی در نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: انتخابات چرخش قانون در درون حاکمیت کشور برای خدمت به ملت است.
راستگو اضافه کرد: هر اندازه این چرخش با قدرت و مشارکت بیشتر مردم انجام پذیرد به همان اندازه امنیت و یکپارچگی مردم جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان در معرض نمایش قرار خواهد گرفت.
فرماندار مرند از مدیران دستگاه های خدمات رسان شهرستان حضور در ادارات در روز اخذ رای را خواستار شد و گفت: تمامی روسای ادارات خدمات رسان شهرستان باید با حضور خود و متخصصان امر در اداره در صورت بروز هرگونه مشکل در رفع آن هر چه سریع تر اقدام کنند.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سراسر کشور برگزار می شود.
شهرستان مرند با 250 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری شمال غرب تبریز واقع است.
شورای اسلامی شهر مرند 5 عضو دارد و فردا نام های نامزدهای این دوره از طرف فرمانداری منتشر می شود.
تنظیم : نعمت مراد پور** انتشار: پرویز انصاری
6132/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.