درحالی اسامی مختلفی برای مدیرعاملی و سرمربی‌گری گسترش فولاد مطرح می‌شود که هنوز جلسه هیات مدیره این باشگاه تشکیل نشده و انتشار اسامی مختلف تا حدی عجیب و غیرمنطقی به نظر می‌رسد.

به گزارش ایسنا، بعد از آخرین هفته رقابت‌های لیگ برتر فراز کمالوند سرمربی گسترش فولاد در نشست خبری از جدایی خود و غلامرضا سمندر مدیرعامل گسترش فولاد از این باشگاه خبر داد. بعد از این اتفاق گمانه‌زنی‌های زیادی درباره سرمربی بعدی گسترش فولاد مطرح شد و نام‌هایی مثل ویسی و بوناچیچ هم در این میان مطرح شد و حتی گمانه‌زنی‌ها به مدیرعامل بعدی هم کشیده شد و نام هوشنگ نصیرزاده هم در برخی رسانه‌ها به عنوان مدیرعامل بعدی گسترش فولاد مطرح شد.

با این‌حال و به طور مشخص همه مطالب فوق تنها یک گمانه‌زنی است چراکه زنوزی مالک باشگاه گسترش فولاد در خارج از ایران به سر می‌برد و قرار است که هیات مدیره گسترش فولاد ظرف امروز و فردا جلسه‌ای را برگزار کند و در صورت جمع بندی نهایی، نتیجه را به او اعلام کند و بعد از نظر نهایی او، اطلاع رسانی جدیدی صورت بگیرد.

مسئله وقتی یچیده‌تر می‌شود که غلامرضا سمندر مدیرعامل گسترش فولاد از سمت خود استعفا داده و از طرفی دیگر عوض هیات مدیره این باشگاه هم نیست و با این اوصاف مشخص نیست اسامی یاد شده از کجا بیرون می‌آیند و چه مبنای واقعی‌ دارند؟

فراز کمالوند سرمربی گسترش فولاد که جدایی‌اش از این تیم قطعی شده ظاهرا با یشنهاداتی از تیم‌های خونه به خونه و صنعت نفت آبادان روبه رو شده و البته پیش‌تر اخباری مبنی بر سرمربیگری او در تراکتورسازی هم مطرح بود که با تکذیب او همراه شد.

باشگاه گسترش فولاد درحالی مدیرعامل و سرمربی ندارد که این باشگاه از با ثبات‌ترین باشگاه‌های چند سال اخیر ایران بود و باید دید تغییر و تحولات بعدی در این باشگاه منجر به چه اتفاقاتی خواهد شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.