به گزارش خبرنگار ایرنا، علی دایی عصر پنجشنبه در نشست خبری پس از بازی دو تیم تراکتور با نفت افزود: موقعیت های گل ما زیادتر از تیم تراکتور بود؛ نیمه اول می توانستیم دو بار بازی را تمام کنیم، ولی متاسفانه دقیقه 93 با دریافت گل، سه امتیاز بازی را از دست دادیم؛ به نوبه خودم این پیروزی را به بازیکنان و کادر فنی تیم تراکتور سازی تبریک می گویم.
سرمربی تیم نفت خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ما الان نه مدیرعامل و نه سرپرست داریم، خیلی وقت ها بیراهه رفته ایم و با مشکلات زیادی رو برو بودیم، ولی با این وجود بازیکنان ما با غیرت بازی کردند؛ خیلی وقت ها تیم نفت زمینی برای تمرین نداشت و بازیکنان این تیم با عدم دریافت پول تا به الان جانانه بازی کردند.
وی در پاسخ به این سوال که به نظر شما پدیده این لیگ کدام تیم است، گفت: خیلی از تیم ها در این فصل خوب بودند ولی من پدیده خاصی نسبت به بقیه تیم ها ندیدم که خودشان را نشان دهند.
دایی در مورد هواداران تراکتورسازی بیان کرد: این طرفداران نمونه ندارند؛ تراکتور حرفی برای گفتن ندارد، هواداران این تیم بودند که این تیم را به جلو انداختند؛ باشگاه تراکتور سازی باید قدر این تماشاگران و هواداران پرشور را بدانند؛ من هر وقت به تبریز آمده ام مردم این شهر چه بیرون و چه فرودگاه به من لطف کرده اند.
سرمربی نفت تشریح کرد: من افتخار می کنم از آذربایجان پیشنهادی داشته باشم و با افتخار قبول می کنم چون خودم آذری هستم ولی تا به حال پیشنهادی نداشتم.
دایی در خصوص مکان بازی فینال جام حذفی اشاره کرد: به من گفتند ورزشگاه خرمشهر برای این بازی آماده نبوده و شرایط و امکانات کافی ندارد؛ من شخصا به سازمان لیگ پیشنهاد کردم که ورزشگاه امام رضا در مشهد شرایط خوبی برای انجام بازی فینال را داراست.
بازی فینال جام حذفی پنجشنبه 21 اردیبهشت بین دو تیم تراکتور سازی و نفت در شهر خرمشهر برگزار خواهد شد.
خبرنگار: مهدی آب بسته**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
9853/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.