استاندار آذربایجان‌‌شرقی گفت: هنرمندان پیام آوران صلح و دوستی برای جهانیان هستند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، اسماعیل جبارزاده در آیین افتتاحیه سومین جشنواره بین المللی خلاقیت ونوآوری تبریز در هنر‌های اسلامی و صنایع دستی، اظهار کرد: دین مقدس اسلام به عنوان الهام بخش آثار هنری است و هیچ دین و مکتبی به اندازه دین مقدس اسلام نمی‌تواند الهام‌بخش آثار هنری باشد.
 
وی هنرمندان را سفیران صلح و دوستی دانست و عنوان کرد: هنرمندان مسلمان به عنوان  پیام آوران صلح و دوستی  نقش خوبی را ایفا می‌کنند، با وجود  شرایط های حاکم در کشورهای عربی و آسیایی که جنگ و خونریزی بارز است، نقش این قشر حائز اهمیت می‌باشد .
 
جبارزاده افزود: باید شرایط صلح و دوستی در جهان اسلام حاکم شود تا مسلمانان به عنوان افراد جنگ طلب مطرح نشوند .
 
استاندار آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: دانشگاه هنر اسلامی تبریز در طول فعالیت خود انسان‌های برجسته‌ای را تحویل جامعه هنری داده است و امروزه  آماده ارتباط موثر با دانشگاه‌های هنر در کشورهای اسلامی جهت توسعه صنایع دستی و هنر است .
 
وی گردشگری را یکی از مهمترین عوامل برای توسعه صنایع دستی و هنر عنوان کرد و گفت: تبریز  2018، فرصت خوبی است تا با استفاده از ظرفیت‌های گردشگری، در راستای توسعه صنایع دستی و هنری استان گامی برداشته شود .
 
انتهای پیام Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.