دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش گفت: جمع آرای اصلاح‌طلبان برای دکتر روحانی است.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، فاطمه راکعی در گردهمایی استانی اصلاح‌طلبان آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: برای اینکه دکتر روحانی با رأی بالا در انتخابات پیروز شود، تأکید دارم؛ هر کدام از ما اصلاح‌طلبان باید همچون یک ستاد متحرک کار کنیم.
 
وی ادامه داد: باید برای رأی خاکستری‌ها نیز اندیشه کنیم، چرا که این آرا شناور بوده و تاثیر مهمی در سرنوشت انتخابات خواهد داشت.
 
وی با بیان اینکه، رأی خاکستری‌ها متمایل به اصلاحات است، تشریح کرد: به خاطر مسائل فرهنگی حل نشده، مسائل اشتغال و با توجه به اینکه نگذاشتند دولت آقای روحانی از عهده‌ی رفع و ترمیم این موارد دربیاید، از این رو برای جمع آوری رأی خاکستری‌ها، نارضایتی‌هایی را فراهم می‌کنند؛ باید وقت بگذاریم در همه جا با مردم صحبت کنیم.
 
وی با اشاره به واکنش مردم به مناظرات نیز خاطرنشان کرد: برخی افراد تماس می‌گیرند که روحانی چرا در مناظرات قوی جواب نداد و یا روحانی خوب صحبت نکرد، به زعم بنده دکتر روحانی هرگز ادعا نکرده که فرد اصلاح‌طلب به معنی خیلی پررنگ است، ایشان میانه‌رو و اعتدال‌گرا هستند.
 
وی در این خصوص تاکید کرد: ما با تدبیر جمعی در سال ۹۲ در شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان به این نتیجه رسیدیم که برای نجات کشور باید به فردی همچون روحانی رای دهیم؛ دکتر جهانگیری نیز به عنوان یک اصلاح‌طلب به طور شفاف و روشن از مواضع اصلاح‌طلبی دفاع کرده و حرف‌ خود را می‌زند؛ در این مناظرات این دو گفتمان مکمل یکدیگر هستند.
 
راکعی با پیش بینی اینکه مناظره بعدی بسیار گرم و جذاب خواهد بود، بیان کرد: ما دو جریان در کشور داریم که یکی از جریان‌ها همانی است که حضرت امام آن را تبیین کردند و همان اسلام رحمانی بود که با ۹۸ درصد ایجاد شد، همان اسلامی که میزان را رای ملت می‌داند.
 
وی تاکید کرد: مردم باید آگاه باشند، جریان مقابل وعده می‌دهد تا رأی عده‌ای که سیاسی نبوده و زیربنایی فکر نمی‌کنند را جلب کند؛ ممکن است این رای‌ها را از دست دهیم.
 
وی گفت: قطعاً این قشر، فکرشان به سمت ما متمایل بوده و با اسلام رحمانی است؛ فکری که خشونت نداشته و زنان در آن جایگاهی والایی دارند و هرگز هدف وسیله را توجیه نمی‌کند.
 
راکعی با اشاره به انتخابات شوراها نیز تاکید کرد: متأسفانه فاجعه پلاسکو عظیم بود، اما نتایج مثبتی داشت که منجر شد مردم به اهمیت شوراها پی برده و نقش آن را فهمیدند.
 
وی گفت: پاکدستی، اخلاق، تخصص و داشتن دید کلان سیاسی در خصوص انتخاب اعضای شورا مطرح است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.