به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی، هادی یوسف زاده ادامه داد: این موشن‌گرافی‌ها با همکاری صدا و سیمای استان و ستاد احیای دریاچه ارومیه مستقر در استانداری تولید شده و از شبکه استانی سهند پخش می شود.
وی اظهارکرد: این اقدام با هدف اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به مخاطبان به ویژه کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها در راستای مصرف بهینه آب و ضرورت احیای دریاچه ارومیه، صورت گرفته است.
یوسف زاده افزود: برگزاری کارگاه‌های تخصصی در موضوع فرهنگی هنری در مراکز کانون، برپایی نشست‌های تخصصی با موضوع مصرف بهینه ویژه خانواده‌ها در شهرهای استان، تولید سرود با موضوع آب و معرفی « سفیران آب » از بین نوجوانان علاقه‌مند در استان از دیگر برنامه‌ها و اقدامات کانون استان در راستای همکاری‌های مشترک با ستاد احیای دریاچه ارومیه است.
در Motion Graphic یا علم تلفیق حرکت و صوت با برخورداری از حرکت تصاویر ثابت نقشه بیتی و برداری و اضافه کردن Sound Effects به آن ها می توان آثار بدیعی را خلق کرد که در نوع خود بی نظیرند و در نهایت منجر به تولید تبلیغات کوتاه تلویزیونی و اینترنتی می شوند.
این گونه محصولات از نظر زمان پخش معمولا در حدود 10 ثانیه می باشند.
خبرنگار: پرویز انصاری ** انتشار دهنده:محمد رستگار
3071/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.