اسماعیل جبارزاده شامگاه سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: رییس جمهوری محترم کشورمان در این سفر با خانواده های جانباختگان سیل اخیر دیدار و با آنان اظهار همدردی می کند.
وی افزود: شرکت در نشست ستاد بحران آذربایجان شرقی از دیگر برنامه های سفر آقای دکتر روحانی به استان است.
بارش شدید باران در روزهای پنجشنبه و جمعه گذشته موجب جاری شدن سیل در مناطق مختلف آذربایجان شرقی شد و با وجود هشدارهای هواشناسی، سیل در شهرستان های عجب شیر و آذرشهر موجب مفقودی 42 تن از هموطنان عزیزمان شد که با تلاش های شبانه های روزی نهادهای مسوول در حوزه امداد و خدمات، تاکنون پیکر 37 تن از مفقودان این حادثه پیدا شده است.
مدیریت ارشد استان به عنوان نماینده عالی دولت در آذربایجان شرقی از همان نخستین ساعات وقوع حادثه به صورت میدانی و با حضوور در روستاهای پیرامون تبریز و شهرستان های عجب شیر و آذرشهر، برای به حداقل رساندن آسیب های جانی و مالی از ناشی از سیل پای کار بود.
حال مردم مناطق سیل زده آذربایجان شرقی فردا چهارشنبه میزبان رییس دولت تدبیر و امید هستند که از نخستین ساعات وقوع حادثه با اعزام نمایندگان عالی رتبه خود برای بودن در کنار مردم و اتخاذ تصمیمات عملی و کارگشا برای کاستن از آلام و دردهای مردم و برداشتن گام های عملی در این ارتباط کوشید.
خبرنگار: مینا بازگشا**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
6120/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.