به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، سعید شبستری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تأیید صلاحیت 44 نفر از داوطلبان انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه «مراغه-عجب شیر» و «اهر-هریس» اظهار داشت: در این حوزه‌های انتخابیه 56 نفر رد صلاحیت و یا عدم احراز صلاحیت شده‌اند.

وی با اشاره به رد و یا عدم احراز صلاحیت 26 نفر در حوزه انتخابیه «اهر-هریس»، افزود: در مجموع از این حوزه برای انتخابات میان‌دوره ای، 19 نفر تأیید صلاحیت شدند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی رد و یا عدم احراز صلاحیت 30 داوطلب انتخابات میان‌دوره‌ای «مراغه-عجب شیر» را یادآور شد و گفت: 25 نفر نیز در این حوزه برای رقابت در 29 اردیبهشت همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر تأیید صلاحیت شدند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی تاکید کرد: داوطلبانی که در این مرحله از سوی هیئت نظارت بر انتخابات حائز شرایط نشده‌اند، می‌توانند تا بیست و دوم فروردین به دفاتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان مراجعه و شکایت خود را در این خصوص ارائه دهند.

به گزارش تسنیم، در حوزه انتخابیه «مراغه-عجب شیر» با فوت منتخب مردم این حوزه در سانحه رانندگی، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس برای انتخاب نماینده مردم در این حوزه برگزار می‌شود در حوزه انتخابیه «اهر-هریس» هم با ابطال انتخابات، تعیین نماینده به انتخابات میان‌دوره‌ای 29 اردیبهشت موکول شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 610858
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.