امیدهای ماشین‌سازی تبریز برای بقا در لیگ برتر با شکست مقابل پدیده مشهد، حداقل شد.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، در چارچوب هفته بیست و ششم از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، ماشین‌سازی تبریز و پدیده مشهد از ساعت 17 امروز (جمعه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی تیم میهمان به پایان رسید.

ترکیب ماشین‌سازی:
سید مهدی اسلامی، سعید مهدی‌پور، ادسون هنریکه، کاخبر کاکاشویلی، امین قاسمی‌نژاد (57 حسین ابراهیمی)، احمد امیر کامدار، پیام صادقیان (75 عزیز ابراهیم‌اف)، حامد پاکدل، امین حاج‌محمدی (81 سیدمرتضی محفوظی)، محمد رحمتی و حمیدرضا علی‌عسکری
سرمربی: فرهاد کاظمی

ترکیب پدیده:
مجتبی روشنگر، هارویان وار آزدات، محمدحسین مرادمند، کریم احمدی (73 محمد علی احمدی)، محمدرضا ناصحی، محمد علی‌مردانی (59 یونس شاکری)، ابوالحسن جعفری، میلاد کمندانی، معین عباسیان، اکبر ایمانی و حسین مهربان (35 حسین زامهران)
سرمربی: محمدرضا مهاجری

تیم داوری:
سیدوحید کاظمی، حمید غمزه، علی‌اکبر عظیم‌پو و علی صفایی
اخطارها:

شرح بازی:
این بازی در هوای ابری تبریز آغاز شد و تیم پدیده در ابتدای مسابقه، بهتر از تیم میزبان بازی می‌کرد و در ادامه بازی، توپ بیشتر در میانه های میدان جریان داشت و در نهایت، بازی سرد و کسل‌کننده دو تیم در نیمه نخست، با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم نیز، توپ بیشتر در میانه میدان بود و پدیده در ضدحملات، چند بار تا مرز باز کردن دروازه تیم میزبان پیش رفت و در نهایت، در دقیقه 73 مسابقه، حسین زامهران روی غفلت و تعلل مدافعان ماشین‌سازی صاحب موقعیت تک به تک با سیدمهدی اسلامی شد و توانست سرانجام دروازه سبزپوشان را باز کند.

در دقیقه 78 بازی، میلاد کمندانی موفق شد برای بار دوم دروازه ماشین‌سازی را باز کند، اما داور مسابقه این گل را مردود اعلام کرد و یک دقیقه بعد، باز هم بازیکنان پدیده روی تعلل مدافعان ماشین‌سازی صاحب موقعیت دو به یک شدند و توانستند دومین گل تیم‌شان را وارد دروازه سیدمهدی اسلامی بکنند.

ماشین‌سازی باشکست امروز، 16 امتیازی در قعر جدول باقی ماند و تا تقریباً کار این تیم در لیگ برتر تمام شده محسوب شود.

حاشیه‌های بازی:
*فراز کمالوند، سرمربی گسترش فولاد تبریز پیش از خبرنگاران در مقابل درب بسته جایگاه خبرنگاران حاضر شده بود و قصد داشت بازی را از جایگاه خبرنگاران تماشا کند. البته این مربی پس از حضوری چند دقیقه‌ای در بین خبرنگاران، راهی جایگاه ویژه ورزشگاه شد.

*حدود کمتر از 200 تماشاگر در ورزشگاه حاضر بودند و به تماشای تیم ماشین‌سازی می‌پرداختند.

*بازیکنان و اعضای کادرفنی ماشین‌سازی، پیش از شروع مسابقه، حلقه اتحاد تشکیل داده و با یکدیگر برای پیروزی در این مسابقه هم‌قسم شدند.

*در این بازی، ادسون هنریکه، بازیکن خارجی ماشین‌سازان بازوبند کاپیتانی را بر بازو داشت.

*حسین مهربان، بازیکن تیم پدیده پس از مصدومیت در دقیقه 35 بازی، جای خود را به حسین زامهران داد و این بازیکن با آمبولانس راهی بیمارستان شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.