به گزارش روز شنبه ایرنا، این بازی از ساعت 17 و 30 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام (ره) و با حضور شش هزار تماشاگر آغاز شد که طی آن تیم های تراکتورسازی و گسترش فولاد به نتیجه ای بهتر از یک بر یک دست نیافتند تا امیدهای سرخ پوشان تبریز برای قهرمانی کمرنگ تر شود.
گل تیم فوتبال تراکتورسازی در دقیقه 15 توسط مهدی شریفی و گل تیم گسترش فولاد در دقیقه 53 روی اشتباه مسلم محمدرضا اخباری و خروج ناموفق وی از دروازه و ناتوانی در دفع توپ به همراه آشفتگی خط دفاعی، به وسیله رضا خالقی فر به ثمر رسید.
داوری این بازی بر عهده احمد صالحی با کمک های رضا سخندان و فرزاد بهرامی بود که در طول بازی به محمد ایران پوریان و محمد نوری از تراکتورسازی و بابک حاتمی و مگنو باتیستا از گسترش فولاد کارت زرد نشان داد.
تراکتورسازی با نتیجه ضعیف امروز و کسب تنها یک امتیاز، با 47 امتیاز در مکان دوم قرار گرفت و در صورتیکه استقلال در بازی با فولاد خوزستان که هم اکنون در جریان است به برتری دست یابد با تراکتورسازی در امتیاز 47 برابر می شود.
تراکتورسازی در هفته 26 لیگ برتر، 18 فروردین جاری در قم به مصاف صبای این شهر می رود و گسترش فولاد نیز روز 18 همین ماه در تبریز از استقلال تهران میزبانی می کند.
خبرنگار: سیدیحیی مرتضائی **انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
3077/3038
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.