سرمربی تراکتورسازی اظهار کرد فردا سخت‌ترین بازی تیمش برابر گسترش فولاد تبریز برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا،  امیرقلعه نویی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل گسترش فولاد حضور یافت و در این باره اظهار کرد: سخت‌ترین بازی خود را پیش‌رو داریم زیرا گسترش فولاد هم تیمی تاکتیکی و با برنامه‌ای است و هم ما روزهای زیادی از مسابقات دور بودیم.

وی ادامه داد: همچنین نکته دیگری که این بازی را برای ما سخت کرده، در اختیار نداشتن تمام بازیکنان‌مان است. مهدی کیانی به علت سه اخطاره بودن در اختیار نداریم و همچنین مشخص نیست ایران‌پوریان می‌تواند در بازی فردا حضور پیدا کند یا خیر. همچنین فرزاد حاتمی را به دلیل مشکلات انضباطی در اختیار باشگاه قرار دادیم.

سرمربی تراکتورسازی افزود: گسترش فولاد در بحث فوتبال تخریبی یکی از بهترین‌های ایران است و ما هم در تمرینات چند روز گذشته در خصوص این موضوع کار کردیم.

قلعه نویی در خصوص فاصله تیم‌ش با صدر جدول گفت: پرسپولیس هفت ملی پوش دارد و با جذب سروش رفیعی تیمش جوان‌تر نیز شده است. نقل و انتقالات نیم‌فصل مقوله بسیار مهمی است و پرسپولیس توانست تیم‌ش را در این مقطع تقویت کند و در مقابل، تیم ما نیز یک چرخش پنچر شد اما با این وجود کارمان را دنبال می‌کنیم و با دارایی‌هایمان بازی به بازی پیش می رویم.

وی افزود: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با وجود مصدومیت‌هایی که در هر  بازی دارند، به خاطر هوادران و مردم تبریز تمام تلاششان را به کار می‌گیرند تا هر طور که شده به تیم کمک کنند. تشکر ویژه‌ای هم از مدیرعامل تیم دارم که یک‌تنه جور همه را می‌کشد. امسال در کنار قطع شدن برخی کمک‌ها، چند پرونده مالی هم روی دست باشگاه آمد و همه به حرف‌های چند سال پیش من یقین پیدا کردند. در آن سالی که فحش خوردم، از باشگاه سه خواسته داشتم که اگر عملی می‌کردند، می‌شد با ۴۰۰-۵۰۰ هزار دلار آن زمان این موضوع حل شود و اکنون بدهی‌های میلیاردی روی دست باشگاه باد نکند.

قلعه نویی خاطرنشان کرد: ۶ بازی پیش رو داریم که حکم فینال را برای ما دارد.

وی در خصوص قرار دادن فرزاد حاتمی در اختیار کمیته انضباطی باشگاه نیز گفت: این موضوع یک مسئله درون خانوادگی است. به همین دلیل او را در اختیار باشگاه قراردادم تا بعد از بازی فردا درباره وی تصمیم‌گیری شود. در کارم چهارچوب هایی دارم که هر کس در آن نگنجد، تنبیه می‌شود.

سرمربی تراکتورسازی در خصوص اینکه آیا فصل آینده قراردادش را با این تیم تمدید می کند یا نه هم گفت: مردم تبریز را بسیار دوست دارم. اجازه بدهیم با این هفت بازی باقی مانده تمام شود تا بعدا در این خصوص تصمیم بگیریم و شاید اصلا آخر فصل من را نخواهند.

وی ادامه داد: دعا کنید پنجره تابستانی نقل و انتقالات به روی‌مان باز شود تا بیشتر از این به مشکل برنخوریم. خدا از کسانی که به خاطر منافع خودشان به تیم لطمه زدند، نگذرد.

قلعه نویی ضمن تبریک پیروزی تیم ملی مقابل چین نیز خاطرنشان کرد: صعود به جام جهانی به نفع کل فوتبال است اما این صعود باعث نشود که روی ضعف‌هایمان چشم پوشی بکنیم. باید به فوتبال به عنوان یک فرصت نگاه کنیم نه یک تهدید.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.