ظفر محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ثبت ‌نام از داوطلبان نامزدی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از امروز آغاز و تا ششم فروردین ماه به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: ثبت نام از داوطلبان انتخابات شورای شهر مراغه در محل ستاد انتخابات فرمانداری این شهرستان و ثبت نام از داوطلبان حضور در شوراهای اسلامی روستاهای بخش های مرکزی و سراجو در بخشداری های این شهرستان انجام می شود.
وی اضافه کرد: با عنایت به ماده 26 تبصره سه قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در خصوص شرایط انتخاب شوندگان، ارائه گواهی عدم سوپیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد، هنگام ثبت‌نام این داوطلبان، الزامی است.
وی گفت: پیش از این نیز داوطلبان بری حضور در این انتخابات در دفاتر تعیین شده پست بانک اقدام به پیش ثبت نام برای حضور در این رقابت ها کرده اند.
وی افزود: با توجه به استقبال پرشور از این انتخابات، تمهیدات لازم برای تسریع در ثبت نام داوطلبان برای حضور در این رقابت ها در فرمانداری و بخشداری های مرکزی و سراجو انجام شده است.
وی گفت: رای گیری در حوزه انتخابیه مراغه در 177 شعبه انجام می شود.
به گزارش ایرنا، انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات میان‌ دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و دوازدهمین دوره ریاست‌ جمهوری در 29 اردیبهشت 1396 برگزار می‌ شود.
بخش مرکزی مراغه با 74 روستا دارای 68 هزار نفر جمعیت بوده که تمامی روستاها دارای شورای اسلامی با 245 نفر عضو و 57 روستای این بخش نیز دارای دهیاری است.
بخش سراجوی مراغه با 99 روستا دارای 25 هزار نفر جمعیت بوده که 57 روستاها دارای شورای اسلامی و 60 روستای این بخش نیز دارای دهیاری است.
همزمان با مراغه ثبت نام از داوطلبان نامزدی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان عجب شیر، هشترود و چاراویماق نیز آغاز شد.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
7487/3077
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.