به گزارش ایرنا، علی بدرشکوهی روز چهارشنبه در همایش دهیاران این شهرستان افزود: این دولت در دوره فعالیت خود بیش از 220 میلیارد ریال به دهیاری های این شهرستان کمک کرده است.
وی توانمند سازی روستاها، ایجاد فرصت های اشتغال و تولید در روستاها را ضروری دانست و اظهار کرد: از وظایف اصلی دهیاران شناسایی و معرفی پتانسیل های موجود در هر روستا برای جذب سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال پایدار و مولد است.
فرماندار بستان آباد یادآوری کرد: پایین بودن سطح درآمد و بهره وری پایین در بخش تولید در روستاها از مشکلات روستائیان است و دهیاران باید برای حل این مشکل با جدیت وارد میدان عمل شوند.
بدرشکوهی، ادامه داد: دفع غیراصولی فاضلاب، پسماندها و زباله های خانگی در برخی روستاها سلامت و بهداشت عمومی را تهدید می کند و باید با همکاری دهیاری ها این مشکلات برای حفظ سلامت و بهداشت روستائیان رفع شود.
وی توجه به بخش فرهنگ در روستاها را ضروری دانست و یادآوری کرد: افزایش اماکن فرهنگی مانند کتابخانه ها و سالن های ورزشی در روستاها جزو اولویت های اصلی دولت برای توسعه مناطق روستایی است که دهیاران در این بخش نیز باید با همه توان و پتانسیل موجود اقدام کنند.
بدرشکوهی با اشاره به انتخابات سال آینده گفت: امانتداری از آرای مردم و ایجاد زمینه برای حضور پرشور آنان در انتخابات دو وظیفه اصلی مجریان انتخابات و مسئولان است‎.
وی وظیفه مجریان انتخابات را سنگین توصیف کرد و افزود: ایجاد زمینه برای حضور حداکثری و صیانت از آرای مردم دو وظیفه اصلی مجریان انتخابات است.
شهرستان بستان آباد در 55کیلومتری شرق تبریز و در مرکز تبادل ارتباط جاده ای واقع است.
خبرنگار: علی کبیر** انتشار دهنده:محمد رستگار
7239/8023/6183
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.