مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز از تمهیدات ویژه این سازمان برای میزبانی از شهروندان تبریزی در آخرین پنجشنبه سال خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، احد فلاحی با درخواست از شهروندان برای استفاده از وسایط نقلیه عمومی برای حضور در آرامستان وادی رحمت تبریز، اظهار کرد: با هماهنگی های صورت گرفته با شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز سرویس های ویژه ای برای انتقال شهروندان به وادی رحمت در نظر گرفته شده است و این اتوبوس ها از سه راه محققی تا بلوار شهدا اقدام به انتقال زائران اهل قبور خواهند کرد.
 
فلاحی افزود: با توجه به ایجاد ترافیک شدید در ایامی نظیر پنجشنبه آخر سال در مبادی ورودی وادی رحمت از شهروندان خواهشمندیم از وسایط نقلیه عمومی استفاده کنند.
 
وی اظهار کرد: با توجه به حضور گسترده شهروندان در آخرین پنجشنبه سال در محل وادی رحمت تبریز از امروز لاین تعریض شده ورودی وادی رحمت نیز بازگشایی می شود تا عبور و مرور شهروندان به سهولت انجام شود.
 
مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز گفت: با توجه به حضور شهروندان در آخرین پنجشنبه سال در آرامستان‌های شهر، در راستای آماده سازی محیط برای حضور شهروندان، جلسه هماهنگی مشترک با پلیس راهور، مناطق مختلف شهرداری تبریز و همچنین راهنمایی رانندگی برگزار شد.
 
فلاحی با اشاره به اینکه آخرین پنجشنبه سال روز تجلیل از خادمان آرامستانها می باشد گفت: خادمان بی نشانی که در آرامستانها کار می کنند انسانهای بزگواری هستند و در راستای تقدیر از این خادمان برنامه ویژه تقدیر و دیداری با حضرت آیت الله شبستری انجام می‌گیرد.
 
وی افزود: کارکنان سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز در آستانه روز تجلیل از خادمان آرامستان‌ها با حضرت آیت الله شبستری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز دیدار کردند.
 
احد فلاحی در خصوص دیگر برنامه‌های سازمان آرامستان‌ها در آخرین پنجشنبه سال گفت: همزمان با آخرین پنجشنبه سال، برنامه غبارروبی از مزار مطهر شهدا، پاکسازی تمامی معابر آرامستان در دستور کار قرار خواهد گرفت.
 
مدیر عامل سازمان آرامستان‌ها همچنین در پایان سخنانش گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در نظر داریم با انتشار فراخوانی نسبت به انتخاب افرادی با  عنوان خادم الشهدا از بین شهروندان نماییم که این افراد در روزهای پنجشنبه و جمعه با حضور در کنار مزار مطهر شهدا در خدمت شهدا و زائران گلزار شهدا باشند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.