به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد شربیانی روزچهارشنبه در همایش تجلیل از مربیان و فعالان امور تربیتی عجب شیر با بیان اینکه اساس کار مربیان امورتربیتی داشتن هدف و صبر و حوصله است، افزود: این وظیفه مربیان و معلمان است که با بسترسازی مناسب، استعدادهای فردی دانش آموزان را شناسایی و آنان را در رسیدن به کمال یاری کنند و این همان تربیت است.
وی اضافه کرد: معاونان و مربیان پرورشی مدارس، نوجوانان و جوانان ما را از تهدیدات دشمنان آگاه می کنند و آنان را از وجود منجلاب انحرافات در جامعه که دشمنان برای آنان طراحی کرده اند نجات می دهند.
حجت الاسلام شربیانی گفت: آموزش و پرورش باید تلاش کند با اجرای برنامه های متعدد فرهنگی، دانش آموزان را از فرهنگ مبتذل غرب دور نگه دارد و فرهنگ صحیح ایرانی اسلامی را به آنان عرضه کند.
امام جمعه عجب شیر با بیان اینکه تقویت امور تربیتی موجب رشد و بالندگی دانش ‌آموزان می‌ شود خاطرنشان کرد: باید نسبت به تقویت جایگاه امور تربیتی و پرورشی در مدارس اهتمام ورزیم.
مدیر آموزش و پرورش عجب شیر نیز اظهارکرد: نهاد مقدس امور تربیتی در واقع صدقه جاریه شهیدان والامقام رجایی و باهنر بر پیکره عظیم آموزش و پرورش است.
محمد علی صمدزاده از وجود 145 معاون و مربی پرورشی در سطح مدارس این شهرستان خبر داد و افزود: هدف آموزش و پرورش در تربیت انسان، پرورش همه ابعاد انسانی است.
وی اضافه کرد: آنچه در سند تحول بنیادین به عنوان بخش های ششگانه تربیتی بیان شده همه ابعاد تربیتی انسان را مورد توجه قرارداده است یعنی در آموزش و پرورش انسانی را باید تربیت کنیم که ضمن تعلیم و آموزش مبانی علمی، مبانی عبادی و اخلاقی، هنری و زیبا شناختی، زیستی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی را فرا گیرد.
در این جلسه از معلمان شهرستان عجب شیر در امور تربیتی تجلیل شد.
شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت در98 کیلومتری جنوب غربی تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
خبرنگار: شهرام ناعم وند ** انتشار دهنده: عیسی عطاپور**
7485/3077
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.