امام جمعه هشترود گفت: باید با روضه خوانانی  مراسمات مذهبی حرف‌های نامربوط می‌زنند، برخورد شود.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، حجت الاسلام علی رحیمی در جلسه شورای فرهنگ عمومی هشترود اظهار کرد: جریان‌سازی فرهنگی باید در جشنواره مدافعان حرم بر همگان گوشزد شود و فضا‌سازی مناسبی در بین مردم انجام شود.

وی افزود: دستگاه‌های فرهنگی باید در همه مراسمات بخصوص برگزاری ایام فاطمیه و بزرگ‌داشت شهدای مدافع حرم به نحو احسن حضور داشته باشند تا مردم نیز دوشادوش مسئولان در مراسمات حاضر شوند.

رئیس اداره ارشاد اسلامی هشترود نیز در این جلسه گفت: مبلغ 20 میلیون تومان از طرف اداره ارشاد استان برای برگزاری جشنواره شهدای مدافع حرم اختصاص داده شده است.

رقیه زارعی ادامه داد: هدف از برگزاری این جشنواره آشنا کردن مردم و نسل جدید با فرهنگ ایثار و شهادت می‌باشد.

حسین مستفید، فرماندار هشترود نیز در این جلسه یاد آور شد: با برگزار کردن اینگونه جشنواره‌ها، مردم بیشتر با شهیدان و آرمان‌های آنان آشنا شده و در دفاع از اسلام و مسلمین بر همدیگر پیشی می‌گیرند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیز در این جلسه اظهار کرد: ایام فاطمیه باید عاشورایی برگزار شود؛ زیرا حضرت فاطمه زهرا(س) سند مظلومیت و حقانیت شیعه و اهل بیت (ع) می‌باشد.

حجت الاسلام یعقوب اباذری افزود: به منظور فرا رسیدن ایام فاطمیه در 20 روستای هشترود نذر و احسان فاطمی برگزار می‌شود و این مهم رفته رفته به یک فرهنگ تبدیل خواهد شد، از دیگر برنامه‌های ایام فاطمیه برگزاری سوگواری خیابانی و عزاداری در مساجد می‌باشد.

وی گفت: تشکل‌های غیر قانونی باید از هیئت‌های حسینی برچیده شوند؛ زیرا در مورد ائمه اطهار و حضرت فاطمه زهرا(س) بد گویی می‌کنند.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.