مدیرعامل شرکت فولاد ناب تبریز اظهار کرد: برگزاری سمپوزیوم  فولاد در تبریز می‌تواند در ارتقای جایگاه استان در عرصه دانش فنی تولید فولاد موثر باشد.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، کریم رحیمی در نشست خبری سمپوزیوم فولاد ایران در تبریز بیان کرد: برگزاری سمپوزیوم فولاد کشور در تبریز، بستری برای آشنایی شرکت‌های داخلی و خارجی با توانمندی‌های معدنی و صنعتی صنعت فولاد استان فراهم خواهد کرد و به دنبال آن جایگاه فولاد استان ارتقاء می‌یابد.

وی بیان کرد: این سمپوزیوم دارای سه ویژگی بارز است، شرکت خصوصی (شرکت فولاد ناب تبریز) میزبان آن است و نسبت به دوره‌های قبلی مشارکت شرکت‌های خارجی نیز در آن چشمگیر بوده است.

رحیمی اعلام کرد:  طبق آمار امسال،  18میلیون تن فولاد در کشور تولید شده که نسبت به سال گذشته رشد هفت درصدی داشته است، ایران از لحاظ تولید فولاد در رتبه 14 دنیا قرار دارد

وی گفت:  ارائه مقالات در خصوص آخرین دستاوردهای حوزه فولاد، تبادل اطلاعاتی در خصوص آخرین فناوری‌های و تکنولوژی‌های روز دنیا از دستاوردهای این سمپوزیوم خواهد بود. بستری نیز فراهم می‌شود تا شرکت‌هایی که از داخل و خارج وارد استان شده و با توانمندی‌های استان در این حوزه آشنا شود و سرمایه‌گذاری‌ها محقق می‌شود، تاکنون از 204 مقاله ارائه شده به این سمپوزیوم، 103 مقاله پذیرفته شده و پنج تا از این مقاله‌ها خارجی است.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.