به گزارش ایرنا، حمید شکری روز شنبه در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان میانه از بخشداران بخش های تابعه شهرستان خواست تا جلسات مشابهی برگزار کرده و با نظارت مستمر بر عملکرد اعضای ستاد بحران، بر آمادگی هر چه بیشتر ستاد بیافزایند.
وی با تاکید بر لزوم آمادگی نفرات کشیک ستاد بحران شهرستان در ایام عید نوروز، خواستار اسکان مناسب برای مسافران نوروزی در شهر و بخش ها شد.
شکری با اشاره به وضعیت نامناسب جاده ترانزیتی، بر زیباسازی جاده ترانزیت، ورودی ها و چهره شهر تاکید کرد و از برپایی نمایشگاه دستاوردهای شهرستان میانه در ایام نوروز خبر داد.
فرماندار میانه همچنین با اشاره به میزان بارش های امسال گفت: باید شهرداری و راهداری در آماده باش کامل بوده و برای رودخانه ها نیز برنامه داشته باشیم تا شاهد وقوع سیلاب نباشیم.
شکری با اشاره به اهمیت نقش کمیته امنیت انتظامی در ایام نوروز، خاطرنشان کرد: مردم بویژه مسافران نوروزی باید در امنیت کامل بوده و از این ایام به خوبی و نهایت استفاده را ببرند.
شهرستان میانه با جمعیت 190 هزار نفری، دارای چهار بخش، پنج شهر، 17 دهستان و بالغ بر 330 پارچه روستا است که در فاصله 165 کیلومتری جنوب شرقی تبریز واقع است.
خبرنگار: زهره غلامی**انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
7231/6132/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.