سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در واکنش به افشاگری سرپرست فرش آرا، تماس برای تبانی را رد کرد و گفت: برای این کار با بازیکن تماس می گیرند نه سرپرست.

به‌ گزارش ‌ایسنا، سید اکبر تقوی، سرپرست تیم فوتسال فرش آرای مشهد امروز (چهارشنبه)‌در گفت‌وگو با ایسنا از تماس علیرضا افضل، سرمربی مس با او پیش از بازی از دادن پیشنهاد تبانی پرده برداشت.

علیرضا افضل در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به این صحبت‌ها اظهار کرد: تقوی هر چه که می‌گوید درست است. من قبل از بازی با او تماس گرفتم و گفتم که سه امتیاز را به ما بدهید و آنها هم به همین راحتی سه امتیاز را گذاشتند کف دست ما. آقای تقوی! مرا هنوز نشناخته‌اید. در این چند سال به چه کسی چنین پیشنهاد دادم که شما دومین نفر باشید؟ البته من می دانم او از چه چیزی ناراحت است. من به تقوی گفتم فوتسال قرچک را به نابودی کشانده‌ای و اکنون نوبت فرش آرا است.

وی در ادامه با انتقاد از برگزاری بازی دیروز در ورزشگاه خارج از شهر، گفت‌: این بازی در پایین‌ترین نقطه شهر و در نزدیک مرزهای ایران و افغانستان برگزار شد و ما آنقدر رفته بودیم که کوه‌ها را می دیدیم.

وی افزود: تماشاگران مشهدی مشکلی نداشتند، اما سالن بازی به شدت سطح پایینی داشت و اصلا مناسب لیگ برتر نبود. من با تقوی سال‌ها رفاقت داشتم و به خاطر این قضیه از دستش ناراحت شدم. متاسفانه پشت دروازه‌ ما دری وجود داشت که آن را به بهانه عبور سیم باز گذاشته بودند و سالن بسیار سرد شده بود. تقوی پشت سر حسین شمس هم حرف‌های زیادی زده و علاقه دارد با همه درگیر شود. اگر به دنبال این بودم تبانی کنم با بازیکنان فرش آرا صحبت می‌کردم نه این که بخواهم به سرپرست زنگ بزنم. اصلا فرض کنید من چنین پیشنهادی را به تقوی داده باشم. آیا او حاضر بود سه امتیاز را بدهد و به همین راحتی، کار انجام می شد؟!

سرمربی مس همچنین درباره صحبت‌های تقوی پیرامون هزینه‌ها در این تیم گفت‌: ابتدا باید بگویم که توافقی که میان مدیران مس داشتم در این باشگاه ماندم. در حالی که از باشگاه گیتی پسند هم به من پیشنهاد شده بود. تقوی فوتسال را از بین می‌برد چون فقط به فکر حاشیه‌سازی است. فرش آرا پارسال هفتم شد، اما امسال با آمدن تقوی چه چیزی را به جز حاشیه به این تیم ‌اضافه کرده است. حاضریم بودجه‌های هر دو باشگاه را کاملا شفاف مقایسه کنیم. آنها بگویند که چقدر هزینه کرده‌اند تا مشخص شود چه تیمی میلیاردی بسته شده است.

افضل ادامه‌ داد: کاری به نتیجه‌ بازی دیروز ندارم و برایم مهم نیست که چه خواهد شد، اما نمی دانم چرا تقوی باید در مورد هزینه میلیاردی مس صحبت کند؟ او به عنوان سرپرست از فرش آرا 100 میلیون تومان و یک خانه دریافت کرده است. به کدام سرپرست در ایران این همه پول می‌دهند؟

سرمربی مس در پایان در مورد شرایط جدول رده‌بندی و احتمال قهرمانی تیمش در سه هفته‌ باقی‌ مانده لیگ به ایسنا، گفت‌: کار هر چهار تیم سخت شد. گیتی پسند زمانی 9 امتیاز اختلاف داشت، اما الان با تیم دوم چهار امتیاز اختلاف دارد. آنها به لحاظ تمرکز و روحیه مشکل پیدا خواهند کرد. کار ما هم سخت شد و در این میان تنها دبیری تبریز است که سه بازی راحت را پیش‌رو دارد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.