مدیرکل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌شرقی تاکید کرد:  ارائه‌ی خدمات نوروز 96 با شعار "نوروزی متفاوت" انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، مرتضی آبدار در جلسه‌ی ستاد اجرایی خدمات سفرهای استانی، اظهار کرد: شعار ارایه‌ی خدمات متفاوت و افزایش کیفیت خدمات، نوروزگاه و برنامه‌های ویژه‌ی آن، ایجاد نشاط در جامعه از جمله برنامه‌ها‌ برای نوروز 96 است.

"سعید کنعانی"، رئیس جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی، نیز در این جلسه اظهار کرد: کمیته‌ی خدمات امداد و نجات به مسئولیت هلال احمر استان نیز به مانند سال‌های گذشته آماده‌ی خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی است.

وی افزود: تمام پایگاه‌ها آماده‌باش کامل بوده و علاوه بر پایگاه ثابت، پایگاه‌های سیار و نوروزی نیز ایجاد شده است و همچنین معاونت جوانان نیز چادرهای راهنمای نوروزی را برپا کرده و مسافران را راهنمایی خواهند کرد.

 وی تاکید کرد: خیمه‎های نماز نیز جهت برپایی نماز مسافران در نظر گرفته شده است و مانور دوره‌ا‌ی ویژه جهت بازآموزی نیروها در بهمن ماه و تحت عنوان مسابقات ایثار در این راستا برگزار شد.

کنعانی بیان کرد: مانور اسفندماه نیز با هدف اعلام نقطه‌‎ی صفر برگزار می‌شود تا در صورت بروز حادثه، سریعاً محل وقوع حادثه را تشخیص دهیم.

وی متذکر شد: راهنمای نوروزی جهت شناسایی بازار تبریز نیز از دیگر محورهای فعالیت هلال احمر استان است.

"علی تقی زادیه"، معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در این جلسه و با اشاره به برنامه‌های نوروزی  ستاد دانشگاهی علوم پزشکی استان گفت: مانور 15 اسفند همزمان با سراسر کشور و به منظور آمادگی و ابلاغ وظایف برگزار خواهد شد.

وی افزود: اکیپ نظارتی استانی تا 15 فروردین فعالیت می‌کند و سازمان‌دهی سرویس‌های بهداشتی، زائرسراها، هتل‌ها، رستوران‌ها و همچنین نظارت بر اماکن تهیه و توزیع غذاهای سرراهی نیز باید در راس برنامه‌ها قرار گیرد.

وی با اشاره به برنامه‌ها در بخش درمان گفت: هیچ گونه تعطیلی در مراکز بیمارستانی و رادیولوژی‌ها و مراکز عکسبرداری نداریم و نیروهای درمانی در تمامی ایام نوروز آماده‌ی ارائه‌ی خدمات به مسافران و شهروندان هستند.

تقی‌زادیه خاطرنشان کرد: همچنین تمامی وظایف و مسئولان مرتبط که باید در این ایام بر سر پست خود حاضر باشند، در یک کتابچه چاپ خواهد شد.

 

انتهای پیام

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.