مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز تبریز از اجرای طرح‌های خاص و گلکاری های ویژه برای استقبال از نوروز 96 خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، محمدحسین حسن‌زاده در جلسه مشترک با مدیران فضای سبز مناطق مختلف تبریز با بیان این مطلب اظهار کرد: در بودجه مصوب، مبلغ 10 میلیارد ریال جهت اجرای گلکاری‌های بهاره در سطح تبریز پیش بینی شده است.

حسن زاده با بیان اینکه 250 هزار بوته از گلهای کاشته شده از نوع شب بو خواهد بود، گفت: سعی داریم گلهای فصلی مورد کاشت از تولیدات بومی منطقه باشد.

وی با تاکید بر اینکه امسال کلیه خریدها به صورت یک جا انجام می شود، تصریح کرد: طی سال های گذشته مناطق هر کدام به طور مجزا اقدام به خرید نهاده می کردند که امسال با برنامه ریزی های انجام یافته، مناطق تعداد گلهای مورد نیاز خود را به سازمان اعلام می کنند و مراحل خرید به طور متمرکز پیگیری می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز همچنین یادآور شد: برای ما در گلکاری، اولویت با بذرپاشی است که با نوع خوب بذر می‌توان هزینه‌های مربوط به خرید و کاشت بوته های گل را تا اندازه زیادی کاهش داد.

حسن زاده تاکید کرد: از مدیران فضای سبز مناطق انتظار داریم که بدون انجام اقداماتی مثل اصلاح و تقویت خاک و...هیچ گونه گلکاری انجام نگیرد.



انتهای پیام

منبع ‫:‬
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.