امام جمعه موقت تبریز گفت: صف های طولانی خرید مرغ اصلا برازنده و زیبنده‌ی نظام نیست و باید برای حل این مشکل تدابیری انجام شود.

امام جمعه موقت تبریز گفت: بعد از ۴۰ سال، این صف های طولانی خرید مرغ اصلا برازنده و زیبنده‌ی نظام نیست و باید برای حل این مشکل تدابیری انجام شود.

به گزارش جماران به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رسول عبداللهی امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز اظهار کرد: رهبر انقلاب در خصوص شعار سال ۹۹ گله مندانه فرمودند که شعار سال قبل کاملا عملیاتی نشد که امیدواریم تمامی نهاد ها، سازمان ها و قوه های ثلاثه عزمشان را جزم کرده و نواقص را برطرف کنند.

وی ادامه داد: برای تحقق شعار سال جدید(تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها) نیز قوای سه‌گانه باید جلوی قاچاق و واردات بی رویه را گرفته و با رفع مقررات دست ‌و پاگیر اجازه ندهند شعار امسار نیز مظلوم واقع شود.

وی با انتقاد از مشکلات موجود در بحث خرید مرغ متذکر شد: بعد از ۴۰ سال، این صف های طولانی خرید مرغ اصلا برازنده و زیبنده‌ی نظام نیست و باید برای حل این مشکل تدابیری انجام شود.

مسئول دبیرخانه شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به انتخابات پیش رو نیز گفت: بحث انتخابات ریاست جمهوری از حیث داخلی به این دلیل مهم است که افرادی تازه نفس و با انگیزه به بدنه‌ی اجرایی پمپاژ شود و از حیث خارجی نیز حضور ومشارکت حداکثری مردم که نمایانگر اقتدار نظام است، بسیار مهم است.

وی ادامه داد: دشمنان ساکت نیستند و با هزینه های میلیاردی در ماهواره سعی می‌کنند حاکمیت، دولت و نظام را غیر توانمند نشان دهند که اگر در مقابل این اقدامات ساکت بمانیم و چیزی نگوییم، به واقعیت تبدیل خواهد شد.

وی در بخش دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه تبریز در تشریح ویژگی های رئیس جمهور بیان کرد: براساس فرامین رهبر انقلاب، رییس جمهور باید فردی با ایمان  و متعهد، با کفایت و توانمند، عدالت محور، پایبند و حافظ ارزشهای انقلاب باشد.

 عبداللهی خاطرنشان کرد: رییس جمهور باید به توانمندی های داخلی و جوانان ایمان داشته باشد، در مقابل دشمن نلرزد و نترسد، امیدوار و امید بخش باشد، نه تنها فاسد نباشد بلکه ضد فساد نیز باشد. مشکلات اصلی کشور را بشناسد، باید حامی جریان مقاومت باشد و نباید بخاطر چند رای بیشتر وحدت و یکپارچگی مردم را بهم بزند و اخلاق در انتخابات و قانون را ملاحظه کند.

وی در خصوص انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز تاکید کرد: صرفا نسبت های فامیلی و عکس های کاندیداها ملاک قرار نگیرد و باید کسانی انتخاب شوند که آشنا با نظام و بودجه شهری باشند.

مسئول دبیرخانه شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران در پایان سخنان خود در خصوص برجام متذکر شد: فرمایشات رهبری فصل الخطاب است و نباید دوباره فریب دشمن را بخوریم و تنها راه بازگشت به برجام لغو همه‌ی تحریم ها و راستی آزمایی دشمن است و لاغیر. دشمنان نیز بدانند تاکنون هیچ غلطی نکرده اند و از این به بعد نیز با هیچ کدام از ترفندها از جمله فشار حداکثری هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.