فرماندار ویژه مراغه از اختصاص 50 میلیارد تومان برای پروژه های گازرسانی این شهرستان خبر داد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه مراغه از هزینه‌کرد ۵۰ میلیارد تومانی برای پروژه‌های گازرسانی در این شهرستان خبر داد و گفت: این مبلغ در بخش اجرای طرح‌های گازرسانی روستایی و تقویت فشار گاز شهری از سوی شرکت گاز هزینه می‌شود.

به گزارش جماران، حمید شکری روز شنبه به همراه مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی در بازدید از پروژه های گاز شهرستان گفت: تقویت گاز شهری به طول ۱۲ کیلومتر، نصب ایستگاه ۱۲۰ هزار مترمکعب در ساعت و افزایش ظرفیت مصرف گاز شهرستان به ۲ برابر، پروژه گازرسانی به ۴۲ روستای شهرستان و پروژه گازرسانی محور صنعتی مراغه از پروژه هایی هستند که از سوی شرکت گاز شهرستان اجرا می شوند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته برای طرح‌های گازرسانی شهرستان ۲۳ میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان هزینه شده است، گفت: این میزان اعتبار برای عملیات گازرسانی به ۵۳ روستای شهرستان و همچنین پیمان حجمی توسعه شبکه و انشعابات و پیمان حجمی تعمیرات هزینه شده است.

وی افزود: در حال حاضر تعداد خانوار بهره مند از  گاز در شهرستان ۷۷ هزار و ۶۸۷ بوده و درصد خانوار گازدار شهری ۱۰۰ درصد و خانوار گازدار روستایی ۹۲ است.

وی گفت: همچنین تعداد اشتراک کل شهرستان تا آخر ۹۸، ۹۶ هزار و ۵۳۹ اشتراک، تعداد انشعابات کل شهرستان تا آخر ۹۸، ۴۱ هزار و ۹۲۱ انشعاب و متراژ شبکه بهره برداری شده تا آخر سال گذشته یک میلیون و ۳۲۵ هزار و ۳۳۱ متر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.