امام جمعه تبریز گفت: جوانان حزب الهی جهان و مقاومت هرگز از آرمان‌های قدس و فلسطین کوتاه نخواهند آمد و همچنان به مبارزه خود تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه خواهند داد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه اکنون شجره طیبه انتفاضه سنگ روییده است، گفت: جوانان حزب الهی جهان و مقاومت هرگز از آرمان‌های قدس و فلسطین کوتاه نخواهند آمد و همچنان به مبارزه خود تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه خواهند داد.

به گزارش جماران، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم گفت: اکنون شجره طیبه انتفاضه سنگ روییده و به مرحله تولید سلاح‌های پیشرفته رسیده است؛ شکست ۶ کشور عرب از رژیم پوشالی صهیونیزم در گذشته اکنون به شکست پنجمین ارتش جهان از مقاومت و حزب الله لبنان منجر شده است.

وی یادآور شد: با پیروزی ایران در دفاع مقدس و پیشرفت انقلاب اسلامی، جوانان مقاومت ابتدا در لبنان و سپس در فلسطین رشد کردند و پس از جنگ‌های نمایشی سران عرب و سازش ننگین آنها شجره طیبه انتفاضه سنگ روئید.

حجت الاسلام آل هاشم گفت: امسال نیز ثابت می‌کنیم که حمایت از آرمان‌های فلسطین متوقف نشده و به علت مشکلات ناشی از کرونا، جوانان در فضای مجازی و رسانه‌ای شور مبارزه با صهیونیزم را به نمایش می‌گذارند.

وی تاکید کرد: جوانان حزب الهی جهان و مقاومت هرگز از آرمان‌های قدس و فلسطین کوتاه نخواهند آمد و همچنان به مبارزه خود تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه خواهند داد.

امام جمعه تبریز گفت: شجره طیبه انتفاضه سنگ در فلسطین از مرحله تهیه قلاب سنگ به مرحله تولید موشک‌های نقطه‌زن رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.