نقی مسکینی روز چهارشنبه در بازدید از این بیمارستان افزود:  برای این منظور پیگیری های مناسبی برای تامین اعتبار از محل ماده ۱۸۰ و بودجه توازن استانی و کشوری انجام شده که زمینه ساز تسریع در روند اجرایی این طرح بزرگ خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به عدم تخصیص منابع مالی و اعتباری برای این طرح در سال های گذشته، روند ساخت آن کمی کند شده بود که با تامین بودجه مورد نیاز شاهد رفع موانع پیش روی این طرح درمانی خواهیم بود.

مسکینی اضافه کرد: در راستای تسریع در عملیات عمرانی این طرح و پیگیری اعتبارات مورد نیاز، میزان صورت وضعیت ها و پرداختی و مطالبات پیمانکار این طرح احصا و به زودی مشکلات موجود در این زمینه مرتفع می شود.

رییس اداره مسکن و شهرسازی مراغه نیز در این جلسه گفت: فاز نخست بیمارستان سینا سال ۹۷ در زمینی به مساحت ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع و زیربنای ۱۱ هزار و ۸۴۰ متر مربع و با ۴۲ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

مقصود محرم پور افزود: ساختمان الحاقی این بیمارستان نیز با بیش از ۱۷.۸ میلیارد اعتبار آغاز شده و هم اکنون از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی اضافه کرد: پیمانکار این طرح برخی مطالبات دارد که با تامین اعتبار مورد نیاز، این مشکل نیز به زودی مرتفع خواهد شد.

رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه نیز گفت: با تصویب وزارت بهداشت و مسکن و شهرسازی، به زودی قرارداد احداث ساختمان آموزشی نیز در بیمارستان سینا منعقد خواهد شد.

اصغر تنومند افزود: براین اساس، زیربنای درمانگاه تخصصی بیمارستان سینا ۲ هزار و ۸۰۰ متر مربع و زیربنای ساختمان آموزشی نیز حدود سه هزار متر مربع خواهد بود.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.