علی معتمدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا به عملکرد این اداره در سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: اجرای پروژه های روستایی و شهری با احداث خط به طول هشت هزار و ۶۹۹ متر و با اعتبار ۱.۶ میلیارد تومان، نیرو رسانی به ۱۳۵ دستگاه آپارتمان و احداث یک دستگاه پست هوایی ۵۰ کیلو ولت آمپر در شهرک گلشهر با اعتبار ۲ میلیارد تومان و تعویض ۳۸۲ دستگاه کنتور معیوب با هزینه کرد ۱۸۰ میلیون تومان از جمله اقدامات این اداره در سال گذشته است.
وی گفت: نصب ۲۱۵ دستگاه کنتور فهام با اعتبار ۶۰۸ میلیون تومان و تعویض ۲۲۰۰ متر کابل سرویس معیوب با اعتبار ۱۵ میلیون تومان از طرح های اجرایی برق در مراغه است.
معتمدی به اصلاح و احداث خطوط در سال گذشته اشاره کرد و گفت: احداث و اصلاح خطوط ۲۰ کیلو ولت به طول ۲ هزار و ۱۰۰ متر با اعتبار ۳۸۶ میلیون تومان، احداث و اصلاح هفت دستگاه پست هوایی با اعتبار ۳۸۸ میلیون تومان، تعمیرات خطوط هوایی و پست های زمینی و هوایی با اعتبار ۱.۶ میلیارد تومان و تعمیرات ۴ هزار مورد روشنایی معابر و ۴۰۵ دستگاه نصب چراغ با اعتبار ۳۹۶ میلیون تومان از پروژه های اجرایی در حوزه اصلاح و احداث است.


رییس اداره برق مراغه گفت: اصلاح و احداث خط ۲۰ کیلو ولت هوایی مسیر داش آتان با اعتبار ۵۲۳ میلیون تومان، اصلاح خط ۲۰ ولت روستای گل با اعتبار ۸۰ میلیون تومان و اصلاح خط ۲۰ کیلو ولت عشرت آباد با اعتبار ۶۸ میلیون تومان از دیگر پروژه های اصلاح اداره برق مراغه در سال گذشته است.
معتمدی گفت: احداث پست هوایی کوی گلخانه روستای نوا با اعتبار ۵۰ میلیون تومان و احداث شبکه ۴۰۰ ولت روشنایی معابر شهرک امام علی (ع) با اعتبار ۳۸ میلیون تومان از طرح های است که در سال ۹۸ در این شهرستان اجرا شد.
وی به اجرای طرح های ضربتی اشاره کرد و گفت: طرح ضربتی اصلاح خطوط ۲۰ کیلو ولت با اعتبار ۲ میلیارد تومان و طرح جهادی و ضربتی کاهش فیدرهای توزیع برق مراغه با اعتبار ۱.۱ میلیارد تومان از طرح های ضربتی اجرا شده از سوی این اداره است.
وی ادامه داد: همچنین احداث خط ۲۰ کیلو ولت هوایی و زمینی میدان مولوی با اعتبار ۵۲۲ میلیون تومان، احداث خط ۲۰ کیلو ولت هوایی سنگر داغی با اعتبار ۲۳۰ میلیون تومان، احداث خط ۲۰ کیلوولت هوایی و پست هوایی فلسطین شمالی ۱۸۸ میلیون تومان، اصلاح خط ۲۰ کیلو ولت روستای گل با اعتبار ۸۰ میلیون تومان، اصلاح خط ۲۰ کیلو ولت صومعه سفلی و شاهوردی با اعتبار ۲۱۳ میلیون تومان، اصلاح خط ۲۰ کیلو ولت و ۴۰۰ ولت خانقاه و آشان با اعتبار ۷۹ میلیون تومان، احداث ترانس ۱۰۰ کیلو ولت آمپر روستای طالبخان با اعتبار ۱۰۲ میلیون تومان، احداث خط ۴۰۰ ولت زمینی و هوایی شهری و روستایی با اعتبار ۱.۴ میلیارد تومان و احداث خط ۲۰ کیلو ولت از سه راهی داش آتان تا ورودی داش آتان ۴.۵ میلیارد تومان از طرح های احداث شده در سال گذشته است.
معتمدی خاطرنشان کرد: تلاش های شبانه روزی کارکنان این اداره با استفاده از تمامی ظرفیت ها، خلاقیت، ابتکار و نوآوری در ارایه خدمات در اجرای طرح های توزیع نیروی برق شهرستان در اولویت بوده است و این فعالیت ها در سالجاری نیز ادامه خواهد داشت.
وی گفت: تعامل با دیگر دستگاه های اجرایی شهرستان در اجرای بسیاری از طرح ها و پروژه ها در نظر گرفته شده است و از این بابت این اداره به عنوان یکی از مجموعه های خدمات رسان عملکرد مثبتی داشته است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون حدود ۱۱۰ هزار مشترک برق در شهرستان مراغه وجود دارد و درصد برخوداری از شبکه برق در مناطق شهری و روستایی این شهرستان صد در صد است.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.