محمدرضا پورمحمدی روز چهارشنبه در بازدید از شرکت بلبرینگ‌سازی تبریز، ادامه داد: سهم آذربایجان شرقی از محل این تسهیلات مشخص نشده است، ولی با توجه به سابقه صنعتی استان، امیدواریم تسهیلات بیشتری در اختیار واحدهای تولیدی و صنعتی قرار گیرد. 

وی با اشاره به فعالیت‌های این واحد تولیدی در ماه‌های گذشته، رفع مشکلات این کارخانه را یکی از دغدغه‌های مدیریت ارشد استان برشمرد و گفت: بسیاری از مشکلات این شرکت با ورود دستگاه قضایی و تغییر مدیریت رفع شده است.

پورمحمدی بر نقش این واحد تولیدی مهم در تحقق شعار «جهش تولید» تأکید کرد و تسریع در تعیین ‌تکلیف مالکیت آن را خواستار شد.

وی با بیان اینکه نهادهای مسوول باید مانع هرگونه سوء استفاده افراد بدون اهلیت شوند و متخلفان را به دست قانون بسپارند، بر ضرورت توجه به موضوع اهلیت در واگذاری صنایع به بخش خصوصی تاکید کرد.

پورمحمدی ادامه داد: در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به سال "جهش تولید" نام‌گذاری شده است، این کارخانه مانند بسیاری از واحدهای دیگر استان، بهتر از گذشته فعالیت می‌کند و به‌رغم شرایط خاص و فشارهای اقتصادی، نه تنها تعدیل نیرو نداشته، بلکه ۵۰ نفر نیروی جدید نیز به این مجموعه جذب شده است.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت ارشد استان، حمایت از این واحد تولیدی و صنعتی را یکی از اولویت‌های خود می‌داند و آماده حمایت از آن برای افزایش تولید و توسعه اشتغال است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.