محمدرضا پورمحمدی روز چهارشنبه در پیامی به مناسبت روز جهانی کار و کارگر ضمن قدردانی از کوشش بی وقفه جامعه کارگری استان گفت: چرخ‌ تولید و کارآفرینی با دست­‌های زحمت‌کش کارگران می‌چرخد.

در پیام استاندار آذربایجان شرقی آمده است: کارگران نیروی مولد و پیشران جامعه هستند که حرکت چرخ‌های تولید، کارآفرینی و تولید ثروت با دست­‌های این قشر کوشا و زحمت‌کش ممکن می­شود و هفته کار وکارگر فرصتی مناسب برای ارج نهادن به تلاش­ها و تقدیر از این قشر توانمند جامعه است.

در پیام تاکید شده است: کارگران عزیز از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون همواره به عهد خود با انقلاب و آرمان های نظام وفادار بوده و در تحقق اهداف جمهوری اسلامی و آبادانی و پیشرفت اقتصادی کشور نقشی بی­بدیل داشته و امروزه نیز در راستای تحقق شعار «جهش تولید» کمر همت بسته­‌اند.

پیام پورمحمدی حاکی است: در شرایط فعلی هم که شیوع بیماری کرونا، فعالیت‌های اقتصادی را تحت تأثیر قرار داده، کارگران اجازه نداده‌اند چرخ‌های تولید متوقف و کشور دچار کمبود شود؛ این امر مجددا اهمیت کارگران و ایثارگری آنان را به نمایش گذاشت.

در پیام اضافه شده است: اینجانب دستان توانمند کارگران عزیز را به گرمی می فشارم و از تلاش­‌ها وخدمات ارزشمند آنان، به ویژه کارگران استان قدردانی می‌کنم و روز جهانی کارگر را صمیمانه به آنان تبریک می­‌گویم. از خداوند رحمان توفیق روز افزون کارگران عزیز را برای تحقق عزت و سربلندی ایران اسلامی و شکوفایی اقتصادی و صنعتی کشور مسألت می‌کنم.

آذربایجان شرقی با حدود چهار هزار واحد تولیدی و به عنوان یکی از قطب های صنعتی کشور حدود ۷۰۰ هزار کارگر مشمول قانون کار و بیمه اجباری دارد؛ بر اساس آمار منتشر شده، نرخ بیکاری در این استان به ۱۱ درصد می رسد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.