حمید شکری روز یکشنبه در نشست طرح هادی روستایی مراغه افزود: این طرح در راستای ارتقای کیفیت طرح های هادی روستایی با مشارکت نظام مهندسی ساختمان این شهرستان اجرا می شود.

وی ادامه داد: اجرای نقشه برداری هوایی و زمینی از این روستاها از سوی سازمان نظام مهندسی و با نظارت و تایید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام خواهد شد.

شکری اضافه کرد: همراهی و همکاری نظام مهندسی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی می تواند زمینه ساز ایجاد تحول در عرصه عمران روستایی شهرستان شود.

معاون عمرانی فرماندار مراغه نیز در این جلسه گفت: در راستای تسریع در روند اجرای بازنگری طرح های هادی روستایی، نقشه های تهیه شده از این روستاها به تایید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواهد رسید.

نقی مسکینی افزود: با اجرای این طرح، مسیر و محدوده توسعه هر روستا نیز برای تسهیل در روند اجرای طرح های عمرانی در آینده ترسیم و تعیین می شود.

وی اضافه کرد: با توجه به گستردگی و تعدد روستاهای بخش سراجو، اجرای بازنگری در طرح های هادی روستایی در روستاهای این بخش بیش از پیش ضروری است و برنامه ریزی برای این امر انجام می شود.

رییس نظام مهندسی ساختمان مراغه نیز در این جلسه گفت: در راستای اجرای بازنگری طرح هادی روستاهای این شهرستان، تاکنون نقشه برداری از ۲۶ روستا به صورت کامل انجام شده است.

نوتاج عباسی افزود: در این طرح، محدوده توسعه روستاها مشخص و تعیین شده و به تایید نهایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برسد.

احمدیان رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراغه نیز گفت: اجرای بازنگری در طرح هادی روستایی زمینه ساز تسهیل در اجرای طرح های عمران روستایی این بنیاد خواهد بود.

شهرستان مراغه از دو بخش مرکزی و سراجو تشکیل شده و دارای ۱۷۳ روستا شامل ۷۴ روستا در بخش مرکزی و ۹۹ روستا در بخش سراجو است.

این شهرستان با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.