به گزارش خبرگزاری مهر، ایرج شهین باهر در جلسه عمرانی با شهرداران مناطق، افزود: امسال با توجه به پرداخت و تسویه حساب تمامی بدهی‌های بانکی مربوط به سالهای گذشته، بهانه‌ای برای تعلل در اجرای پروژه‌های عمرانی نداریم، چرا که بودجه عمرانی نیز بر اساس توان و ظرفیت مناطق بسته شده و مشکلی در تأمین منابع مالی مورد نیاز نیست.

او با اشاره به پیگیری پروژه‌های شهری در مناطق ۱۰ گانه نیز خاطرنشان کرد: هر روز آخرین وضعیت تک‌تک پروژه‌ها را پیگیری می‌کنم و شهرداران مناطق نیز تأمین اعتبار مالی و انجام عملیات اجرایی آنها را به جد پیگیر باشند.

او ادامه داد: با توجه با کاهش تردد مردم در خیابان‌های شهر، این روزها بهترین فرصت برای مجموعه شهرداری است تا پروژه‌های عمرانی خود، اعم از آسفالت‌ریزی خیابان‌ها و نیز پروژه‌های شهری را در این مقطع زمانی انجام دهند.

شهین باهر افزود: در واقع سال ۹۹ زحمات دو، سه سال اخیر مدیریت کنونی شهری تبریز به بهره برداری می‌رسد و امسال باید زحمات چند ساله خود در مجموعه شهرداری تبریز را با بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی به نتیجه برسانیم، چرا که در سالهای گذشته درگیر پرداخت بدهی‌ها و رفع مشکلات مالی و آشفتگی اداری و نیز ساماندهی قراردادها، تعهدات مشکل دار و اعتماد سازی مردم بوده‌ایم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.