عادل اصغرپور روز دوشنبه در جلسه ارزیابی اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در این شهرستان افزود: مسوولان مکلف اند برای سلامت و امنیت مردم حداکثر توان خود را به کار بگیرند و مردم نیز در این ارتباط باید مشارکت و همکاری کنند.

وی با بیان اینکه نظارت بر نیروهای مستقر در ایستگاه های غربالگری به عنوان نماینده هر نهاد و ارگان  باید به طور مداوم توسط خود دستگاه انجام شود افزود: مردم باید با رعایت همه جزئیات طرح فاصله گذاری اجتماعی و استمرار ماندن در خانه، زمینه قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا و کنترل این بیماری را فراهم آورند.

وی همچنین بابیان اینکه روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین در مناطق گردشگری عجبشیر محدودیت تردد اعمال می شود افزود: این مناطق شامل مسیر گردشگری بخش قلعه چای و قوری چای و روستاهای رحمانلو و قبادلو و گل تپه است و بر اساس تصمیم ستاد مقابله با ویروس کرونا، تردد در این مسیرها ممنوع خواهد شد.

اصغرپور همچنین بر کنترل و قرنطینه خانگی افراد مشکوک و مرخص شده تاکید کرد و گفت: این افراد به هیچ عنوان نباید در شهر و روستاها تردد کنند و باید در قرنطینه خانگی باشند درغیر این صورت شبکه  بهداشت و درمان با همکاری نیروهای انتظامی از تردد انها جلوگیری خواهد کرد.

دادستان عجب شیر نیز به تعطیلی تمامی تفرجگاه ها و پارک های شهر اشاره کرد و از مردم خواست تا در خانه بمانند.

محمد زمانی گفت: با افرادی که در روزهای  ۱۲ و ۱۳ فروردین در مسیر های قلعه چای و قوری چای و روستاهای رحمانلو و قبادلو و گل تپه تردد کنند برخورد قانونی خواهد شد.

وی همچنین خواستار فعال شدن تمامی نیروهای مستقر در چادرهای غربالگری و بازرسی شهرستان شد و افزود: رسانه ها نیز،  خیران را برای تامین نیازهای شبکه بهداشت تشویق و پویش «در خانه بمانیم» را بیشتر اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.