سردار عابدین خرم روز پنج‌شنبه با حضور در بخش‌های مختلف مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) تبریز ضمن قدردانی از پرستاران، پزشکان و کادر درمانی این مجموعه، افزود: خدماتی که کادر درمانی و پرستاران به مردم ارایه می دهند کمتر از نبرد در جبهه های جنگ سخت نبوده و این عرصه در حقیقت میدان نبرد با دشمن سلامتی مردم است.

وی اظهار داشت: سپاهیان و بسیجیان آذربایجان شرقی به عنوان سرباز ملت اعلام آمادگی می کنند تا هر گونه کمک و خدمتی که نیاز و لازم باشد برای آحاد مردم انجام داده و امیدواریم بر این مشکل حوزه سلامت نیز پیروز شویم.  

خرم با ابراز خرسندی از مدیریت و کنترل بحران در بیمارستان امام رضا تبریز، ادامه داد: با توجه به گستردگی و سرعت تسری ویروس کرونا در بین افراد جامعه و نیز ابتلای افراد بیشتر،  تیم مدیریت این مرکز عملکرد بسیار خوبی داشته و در این مدت با اتخاذ تمهیدات لازم توانسته اند از نظر تجهیز و تهیه لوازم مصرفی عالی عمل  کنند.

وی اضافه کرد: سپاه عاشورا همواره خود را از مردم و در کنار مردم می داند و برای هرگونه همکاری در زمینه تامین سلامت مردم اعلام آمادگی می کند.

به گزارش ایرنا، رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در این دیدار با اشاره به افزایش مبتلایان کرونا در آذربایجان شرقی به ۲۲۴ نفر، گفت: در  ۲۴ ساعت اخیر  ۴ بیمار کرونایی فوت کرده تا آمار فوتی‌های کرونا در استان به ۲۱ نفر برسد.

محمد حسین صومی اظهار کرد: دو نفر از چهار مبتلایی که امروز فوت شدند، حین بستری شدن در حالت موت بودند و این موضوع نشان می‌دهد که تعدادی از افراد زمانی که بیماری شدیدتر شد به بیمارستان مراجعه می‌کنند.

وی با بیان این‌که در شبانه روز گذشته جواب آزمایش کرونای ۴۹ نفر نیز در آذربایجان شرقی مثبت شده است، افزود: تاکنون از ۱۵۱ نفر با علایم مشکوک کرونا، جواب آزمایش ۴۹ نفر مثبت بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.