رضا رحمت‌اللهی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود:  برای سال آینده ۲۱ میلیارد و ۶۵۳ میلیون تومان بودجه مصوب شده که این رقم در مقایسه با سال قبل ۳ میلیارد و ۳۲۹ میلیون تومان افزایش دارد.

وی به اقدامات و طرح های این شهرداری در سال ۹۹ اشاره کرد و گفت: آسفالت خیابان ها و میدان های شهر و همچنین رنگ آمیزی جدول ها در راستای زیباسازی شهر در سال آینده انجام خواهد شد.

رحمت اللهی افزود: در سال جاری حدود  ۵۴۰۰ تن آسفالت ریزی در معبر شهر انجام شد و میدان بسیج نیز به رغم اینکه در حوزه وظایف اداره راه و شهرسازی است در راستای رفاه همشهریان آسفالت ریزی می شود.

وی همچنین از کاشت ۱۰۰ هزار اصله انواع گل جهت زیبا سازی شهر خبر داد و اظهار داشت: جهت صرفه جویی در هزینه های شهرداری و برای نخستین بار، این گل ها در گلخانه شهرداری تولید شده و در طول سال در سطح شهر کشت می شود.

وی همچنین از ایجاد بازار روز در شهرستان خبر داد و گفت: ۸۰درصد طرح بازار روز تا کنون با جذب سرمایه گذار بخش خصوصی که در مرحله صدور پروانه می باشد ایجاد خواهد شد.

رحمت الهی گفت: بلوار امام علی (ع) نیز طبق مصوبه  شورای شهر و در قالب طرح جامع و در صورت تصویب شورای استان و وزارت مسکن و شهرسازی و  شورای معماری ایران به محدوده شهر ملحق خواهد شد.

شهردار عجب شیر همچنین به اقدامات پیشگیرانه کرونا در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در این راستا، ضدعفونی و گند زدایی امکان عمومی وسرویس های بهداشتی، جایگاه های سوخت، پارک ها و سطح شهر با همکاری شبکه بهداشت و درمان و شورای اسلامی شهر در حال انجام است و برای ان منظور ۱۰۰میلیون تومان از اعتبارات شهرداری هزینه خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.