محمد کلامی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر لزوم رعایت اصول بهداشتی و ایمنی در برابر شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: کمیته امداد آذربایجان شرقی همچون سایر ایام پاسخگوی مردم بوده و اختلالی در روند خدمت‌رسانی به نیازمندان و محرومان ایجاد نشده است.

وی افزود: سامانه اینترنتی e.emdad.ir آماده ارائه خدمات اینترنتی و غیرحضوری است و مددجویان تحت حمایت این نهاد می‌توانند از خدمات کمیته امداد آذربایجان شرقی در ۲۷ سرفصل در حوزه‌های اشتغال، وام، فرهنگی، مشاوره، بهداشت و درمان، ازدواج، مسکن و حمایت‌های خاص بدون مراجعه حضوری بهره‌مند شوند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: در این روش مددجویان می‌توانند از طریق آدرس اینترنتی  e.emdad.ir  با استفاده از رایانه شخصی، گوشی همراه و یا دفاتر خدمات اینترنتی در روستاها و شهرها و بدون مراجعه به دفاتر کمیته امداد و درج کد ملی و شماره شناسنامه وارد سامانه شده و نسبت به ثبت و ارسال درخواست خود اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد:  درخواست‌های ثبت شده توسط مددجویان در کمترین زمان ممکن به صورت هوشمند به کارتابل مددکار خانواده در سیستم جامع خدمات حمایتی این نهادمنتقل شده و رسیدگی می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.