سعید بشیریان روز یک‌شنبه در گفت وگو با ایرنا، افزود: با ورود ویروس کرونا به کشور و به رغم مشاهده نشدن موردی از این بیماری در تبریز، مجموعه قطار شهری اقدامات عملی گسترده ای را برای مواجهه با این بیماری آغاز کرده است که تداوم خواهد داشت.

وی اظهار داشت: همه قطارها و ایستگاه های متروی تبریز بیش از گذشته در ساعات معین شست و شو شده و برای پیشگیری از شیوع احتمالی این بیماری ضدعفونی می شوند.

بشیریان از نصب پوسترهای راهکارهای پیشگیری از شیوع بیماری های حاد تنفسی در قطارهای شهری تبریز خبر داد و گفت: انتظار می رود مسافران قطارشهری با رعایت موازین بهداشتی و اهتمام جدی بر اصول پیشگیرانه، ضمن حفظ سلامتی خود و دیگران مانع از شیوع کرونا شوند.

وی با اشاره به افزایش تقاضا برای مسافرت های درون شهری در آستانه سال نو، یادآوری کرد: مسافران می توانند به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت در قطارها و به دنبال آن افزایش احتمال سرایت بیماری،  ساعات غیر پیک را برای مسافرت خود انتخاب کنند.

به گزارش ایرنا، به دنبال مشاهده شدن چندین مورد شیوع ویروس کرونا در کشور،  با تصویب کارگروه پدافند زیستی آذربایجان شرقی، مدارس و دانشگاه‌های استان تا پایان هفته جاری تعطیل اعلام شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.