محمد مهدی برقی یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه با رسیدن به روزهای پایانی سال تقاضای شهروندان برای خرید کالا افزایش می یابد، افزود: این نمایشگاه با هدف ایجاد قدرت خرید مناسب برای مصرف کنندگان و رفاه شهروندان دایر می شود.

وی اظهار داشت: ایجاد بازار قابل دسترس برای شهروندان از طریق برگزاری نمایشگاه در گرو همکاری سه جانبه اتاق اصناف تبریز، اتحادیه های صنفی مرتبط و مجموعه نمایشگاه بین المللی تبریز بوده و این کار منجر به حذف برخی سودجویی ها و واسطه ها می شود.

سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: کالاهای پرمصرف مانند اقلام پروتئینی، مواد غذایی، آجیل و خشکبار، شیر و فرآورده های لبنی، میوه ها و مرکبات، پوشاک، کیف و کفش عرضه می شود.

برقی ادامه داد: کالاهای تنظیم بازار شامل برنج، شکر، گوشت مرغ، گوشت قرمز و روغن خوراکی هم در نمایشگاه امسال عرضه و در تامین این قلم از کالاها هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه و نرخ گذاری آنها توسط کارشناسانی از اتحادیه های صنفی مرتبط انجام می شود، یادآوری کرد: برای حمایت از تولید داخل از عرضه هرگونه کالای خارجی و کالاهای غیراستاندارد و کم کیفیت در این نمایشگاه جلوگیری می شود.

برقی افزود: غرفه داران نمایشگاه از واحدهای صنفی شناسنامه دار و دارای پروانه کسب بومی استان انتخاب می شوند.

نمایشگاه بین المللی تبریز دارای ۵۰ هزار متر مربع سالن مسقف است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.