سردار حبیب شهسواری  جمعه شب در مراسم گرامیداشت سردار سپهبد شهید سلیمانی و ۵۱ شهید محله شیشوان عجبشیر افزود: مجلس عصاره یک ملت است و از این رو  کاندیدای مد نظر مردم باید ولایی و انقلابی باشد و ترسو نباشد.

وی با تاکید بر اهمیت انتخابات در کشور، اظهار داشت: اگر حماسه سردار اسلام شهید سلیمانی دنیا را متحول کرد و سیلی محکمی بر دهان دشمنان کوبید و جزء یوم الله شد، برپایی و حضور در انتخابات هم جزء یوم الله هاست.

سردار شهسواری گفت: باید مسئولان مطالبه گری کنند، حق مردم را از سفره انقلاب بگیرند تا فقرا و محرومین در جامعه اسلامی حقشان ضایع نشود؛ باید روحیه خدمتگذاری به ملت را باید تقویت کرد.

وی در ادامه به بعضی از خصوصیات شهید سلیمانی اشاره و اضافه کرد: سردار ذوب در ولایت و سرباز واقعی ولایت بود، زنده بودنش، برای ما برکت و شهادتش برای دشمنان بسیار خطرناک تر است.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی، مردم ایران را بهترین امت اسلامی عنوان و گفت: مردم انقلاب اسلامی ایران وفادار، ولایی، صبور و ایثار گرند و از مردمان عصر ائمه معصومین بهترند، چرا که آنها امام علی (ع) را خانه نشین و امام  حسین (ع) را شهید کردند ولی مردم ما ۴۱ سال پای انقلاب ایستادند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.