اثر سیده مریم یوسفی در بخش عکس سومین جشنواره رسانه ای «ابوذر» آذربایجان شرقی، عکس هوایی از مناطق زلزله زده میانه و سراب، رتبه برتر را کسب کرد و در بخش گزارش نیز اثر مینا بازگشا شایسته تقدیر شناخته شد.

رییس سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی در مراسم پایانی این جشنواره با بیان اینکه تعداد ۱۳۰ نفر از فعالان رسانه ای استان در جشنواره ابوذر شرکت کرده بودند، گفت: از این فعالان رسانه ای تعداد ۵۵۰ اثر از ۵۰ رسانه فعال به دبیرخانه ارسال شد که در نهایت با رای هیات داوران تعداد ۱۲ اثر برتر شناخته شده و از ۳۶ اثر شایسته تقدیر  شد.

رامین نظامی خواه با بیان اینکه در این دوره به دنبال کیفیت آثار در تمام بخش ها و حوزه ها بودیم، اظهار داشت: به همین دلیل آثار با حساسیت و دقت بیشتری نسبت به دو دوره قبلی انتخاب شدند که به همین خاطر نیز با محدودیت آثار ارسالی مواجه بودیم.

وی افزود: برای اولین بار در جشنواره سوم ابوذر، آثار رسانه های مجازی و ورزشی نویسان نیز در فهرست فراخوان گنجانده شد.

نظامی خواه، مطالبه گری در رسانه ها را مهمترین هدف برگزار جشنواره ابوذر برشمرد و ادامه داد: بر همین اساس این موضوع در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با جدیت در سال های آینده نیز دنبال خواهد شد.

به گزارش ایرنا، در بخش چند رسانه ای رتبه دوم به امیر اسماعیلی از مرکز تولید و نشر دیجیتال فضای مجازی بسیج تعلق گرفت و اثر علیرضا محمودور فر در بخش تیتر از روزنامه مهدتمدن حایز رتبه برتر شد.

جهانبخش احمدیان از پایگاه خبری عصرتبریز در بخش خبر پیشرفته، شادی وثوقی از هفته نامه صدای زنان در بخش صفحه آرایی، جعفر محرم پور از روزنامه سرخاب در بخش یادداشت، کتایون حمیدی از خبرگزاری فارس در بخش مصاحبه به همراه فرناز پورعباس از پایگاه خبری آناج، الهه مهدوی از پایگاه خبری تبریز بیدار و فائزه زنجانی از خبرگزاری مهر در بخش گزارش، مهدی کاظم زاده از خبرگزاری تسنیم در بخش ویژه  مطالبه گری و مریم عباسی از خبرگزاری فارس در بخش ویژه آذربایجان پیشرو در گام دوم انقلاب، رتبه های برتر سومین جشنواره رسانه ای ابوذر در آذربایجان شرقی را کسب کردند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.