شهردار زنوز روز چهارشنبه در مراسم اهدای جوایز برندگان سالم ترین غذای این جشنواره ضمن اشاره به تهیه ۳۵ نوع غذای سالم و سنتی توسط بانوان شهر زنوز و روستاهای اطراف ، نقش بانوان را در سلامت و بهداشت غذایی جامعه بسیار مهم دانست و گفت: این جشنواره یک روزه با مشارکت دانشگاه پیام نور زنوز، جهاد کشاورزی و شبکه بهداشت و درمان مرند برگزار و بسیاری از غذاهای سالم و سنتی در معرض نمایش قرار گرفت.
وی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی نقطه عطف استکبارستیزی در دنیا است، افزود: انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر ارزشهای اسلامی، رهبری دینی و حضور مردم شکل گرفت.
شهردار زنوز خاطرنشان کرد: با وجود اینکه دشمن در سالهای گذشته با ایجاد توطئه های بسیار سعی در کمرنگ نشان دادن مقبولیت انقلاب اسلامی کردند اما ملت ما با مقاومت و ایستادگی در برابر فشارها، در راستای اهداف والای خود حرکت کردند.
وی همچنین در خصوص برنامه های دهه فجر در شهر زنوز اظهار داشت: همزمان با دهه مبارک فجر برنامه های فرهنگی با همکاری نهادهای مختلف در سطح شهر اجرا می شود.
مقدم زاده اعلام کرد: ویژه برنامه گرامیداشت دهه فجر، برگزاری مسابقات ورزشی، مسابقه کتابخوانی ویژه دانش آموزان و دانشجویان و برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه پیام نور از جمله برنامه هایی است که در ایام مبارک فجر برگزار می گردد.

در پایان این جشنواره با نظر داوران، تعداد ۱۵ نفر به عنوان نفرات برتر برگزیده و با اهدای جوایزی از آنان تجلیل شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.