شهاب الدین بی‌مقدار روز یک‌شنبه در گفت و گو با ایرنا با تبریک و تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی به محضر رهبر معظم انقلاب و ملت ایران، اظهار کرد: سردار شهید سلیمانی سردار رشیدی بود که همیشه در راه وطن و آرمان های انسانی مبارزه کرد و توانست داعش را در منطقه شکست دهد.

وی با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی نیرویی بسیار موثر بود که فقدانش برای ایران و مردم یک ضایعه است، گفت: شهادت وی باعث انسجام بیشتر در بین ملت ایران شد که این امر یک نشانه مثبتی است و استکبار جهانی بداند این سردار چقدر برای ملت ایران باارزش بوده و خواهد ماند.

نماینده مجلس در مورد سخنان وی در مورد جنگ با آمریکا که برخی رسانه ها منتشر شده اند، گفت: در مورد جنگ گفتم امیدوارم خویشتنداری شود و در این موقعیت زمانی، کشور وارد جنگ نشود، اگرچه اکنون آمریکایی ها شدیدا از ما می ترسند اما امیدوارم جنگ نشود.

بی مقدار  ادامه داد: البته انتقام هم باید گرفته شود اما حساب شده، که در مورد محتوای آن نیز باید رهبر معظم انقلاب و شورای عالی امنیت ملی تصمیم گیری کنند.

وی در مورد حساسیت برخی افراد نسبت به اظهار نظرش مبنی بر پرهیز از جنگ خاطرنشان کرد: این که برخی حساسیت نشان داده اند نشانگر آن است که مردم ایران و تبریز ولایتمدار هستند و مردم ایران آماده مقابله با هرگونه تجاوز هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.