حجت الاسلام حسن کاملی‌فر، روز شنبه در مراسم سوگواری سردار حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز، افزود: در زمان کنونی به برکت فرماندهی سردار سلیمانی و حمایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، جبهه قدرتمند مقاومت اسلامی تشکیل شده و ظرفیت های بی‌نظیری را در منطقه ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی علاوه بر فرماندهی، سیاست مداری موقعیت شناس و مردم دار بود، اظهار داشت: امروز ایران اسلامی، جهان اسلام و آزادی خواهان جهان سوگوار شهادت این سردار رشید اسلام هستند.

مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا گفت: اسلام هیچگاه از این شهادت‌ها متضرر نشده و این شهادت ها همواره مایه‌ بیداری و عزم دوچندان مسلمانان و آزادی خواهان علیه استکبار و استبداد شده است.

حجت الاسلام کاملی فر، با بیان اینکه تمام ملت  ایران به ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی داغذار شهادت سردار هستند، ادامه داد: شهید سلیمانی برای رهبر معظم انقلاب مانند مالک اشتر برای حضرت علی(ع) بود و به دور از احساسات و با تدبیر و درایت، انتقام سختی از آمریکای جنایتکار خواهیم گرفت.

وی با تبریک و تسلیت شهادت سردار سپهبد سلیمانی، یادآوری کرد: شهادت بالاترین درجه‌ انسانیت است و نائل شدن به چنین درجه‌ای مایه افتخار بوده ولی از طرفی شهادت وی به دلیل جایگاه مهمی که داشت داغ بزرگی بر قلب تمامی مسلمانان و شیعیان است.

حجت الاسلام کاملی فر، با اشاره به تاکیدات امام راحل مبنی بر اینکه باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا آسیبی به مملکت نرسد، گفت: با تدبیر ولی فقیه جمهوری اسلامی ایران از فتنه‌ها و مشکلات عبور کرده و با پیروی از نقشه‌ ترسیمی رهبر معظم انقلاب از گردنه‌ سخت مشکلات اقتصادی نیز عبور خواهیم کرد.

مراسم سوگواری سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی با حضور جمع زیادی از دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در مسجد این دانشگاه برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.